کد خبر: ۶۴۹۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

رای نهایی فیفا در پرونده برانکو و پرسپولیس به‌زودی اعلام‌ می‌شود

براساس اعلام وکلای برانکو ایوانکوویچ، با توجه به مذاکرات امروز (سه‌شنبه) صورت‌ گرفته مابین آنها و کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، رای نهایی در رابطه با پرونده سرمربی اسبق سرخ‌پوشان و دستیاران وی به‌زودی اعلام خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«دارو بوسیچ» وکیل برانکو روز گذشته در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرده بود که مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت پول مرد کروات و دستیارانش به پایان رسیده است.

و حالا بوسیچ امروز در گفت‌وگویی کوتاه ضن تایید مذاکرات مجدد با مسوولان کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد که پرونده‌های تمامی اعضای کادر فنی برانکو تسلیم این کمیته شده است.

رای نهایی فیفا در پرونده برانکو و پرسپولیس به‌زودی اعلام‌ می‌شود

بنابه گفته وی، کمیته انضباطی فیفا تلاش خواهد کرد تا پرسپولیس را نسبت به پرداخت بدهی‌های خود متقاعد کند و در غیر این صورت با مجازات‌های این نهاد مواجه خواهد شد.

بوسیچ در خصوص مجازات های احتمالی در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو و کارد فنی وی، گفته بود:‌ کمیته انضباطی فیفا مطابق کد پرونده اقدامات لازم را انجام خواهد داد. این پرونده شامل چند جریمه انضباطی، کسر امتیاز، بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی و حتی ممنوعیت از حضور در میادین بین المللی است. اما کمیته انضباطی فیفا تصمیمات لازم را لحاظ خواهد کرد و منتظر تصمیم آنها هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین