کد خبر: ۶۵۰۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

پلوسی: یک پنجم کودکان آمریکایی غذای کافی ندارند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از جمهوریخواهان برای کاهش مالیاتی به نفع ثروتمندان گفت یک پنجم کودکان آمریکایی از غذای کافی برخوردار نیستند.
آفتاب‌‌نیوز :

نانسی پلوسی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری بلومبرگ افزود: چیزهای اساسی وجود دارند که فوری هستند. امید جمهوریخواهان برای کاهش مالیاتی بزرگ برای آمریکایی‌های ثروتمند وقتی که تقریبا یک پنجم مادران دارای فرزندان کوچک می‌گویند کودکانشان غذای کافی ندارند، یکی از آنها نیست.

وی ادامه داد: مردم دارند می‌میرند، مردم در حال رنج هستند و ما می‌خواهیم اقتصادمان را بازگشایی کنیم. مردم می‌خواهند از این وضعیت خارج شوند اما کلید خروج از این وضعیت، آزمایش، ردیابی و درمان است.

پلوسی: یک پنجم کودکان آمریکایی غذای کافی ندارند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به لوایح حمایتی مطرح در این مجلس، اضافه کرد: پس از این اقدامات کلیدی، قراردادن پول در جیب مردم اعم از بیمه بیکاری و پرداخت مستقیم است.

تا این ساعت، یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۸۰۵ نفر مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده‌اند و ۷۵ هزار و ۴۲۳ نفر هم در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

حمایت از جو بایدن

پلوسی همچنین در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان بی سی درباره اتهام جنسی مطرح شده علیه جو بایدن گفت: این پرونده مختومه شده است.

وی افزود: آنچه به من مربوط است، افتخار می‌کنم که از جو بایدن برای ریاست جمهوری حمایت کنم. من به او باور دارم وقتی که او می‌گوید چنین چیزی رخ نداده است.

رئیس مجلس آمریکا ادامه داد: من اعتماد کامل دارم که جو بایدن رئیس جمهوری بزرگ آمریکا خواهد بود.

پلوسی اضافه کرد: جو بایدن، جو هست و بار دیگر، او ارزش‌ها و تجربیات شخصی خود را برای آمریکا به صحنه می‌آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین