کد خبر: ۶۵۰۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

سرلشکر صفوی:نیروی انتظامی در لبه تماس حکومت با مردم است

سردار سرلشکر پاسدار دکتر سیدیحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی به سمت جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرلشکر صفوی، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
جانشین محترم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی
سلام علیکم؛ با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
ضمن ابراز مسرت، انتصاب جنابعالی با موافقت فرماندهی معظم کل قوا به سمت "جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران " که بر مبنای تعهد و شایستگی و توانمندی‌های آن سردار عزیز صورت گرفت، مسئولیتی خطیر پیش روی جنابعالی قرارداده است که یقینا با درایت، تدبیر و اندیشه شما همچون سایر مسئولیت‌های قبلی شاهد رشد و تعالی ودر انجام ماموریت‌های ناجا خواهیم بود.

سرلشکر صفوی:نیروی انتظامی در لبه تماس حکومت با مردم است

تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی از حفظ امنیت شهرها تا امنیت مرزها به عنوان لبه تماس حکومت با مردم نیازمند ساختار و ساز و کار متناسب با ماموریت‌ها در ناجا می‌باشد و از سوی دیگر سلامت حوزه‌های امنیتی ، اجتماعی و... در سطح ملی مستلزم فراهم آوردن بسترهای مناسب در توسعه متوازن و متعادل امنیت شهری با تاکید بر حفظ و صیانت از کرامت انسانی آحاد شهروندان و تلاش در جهت ایجاد همگرایی فرهنگی و اجتماعی مابین مردم است .

اینجانب با تبریک مسئولیت جدید،موفقیت روزافزون جنابعالی را که از رزمندگان قدیمی دفاع مقدس می‌باشید، در تحقق اهداف و دستیابی به چشم‌انداز و راهبردهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین