کد خبر: ۶۵۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

شناسایی 8 نفر از عاملان قتل جوان 26 ساله زاهدانی

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، 8 نفر از عاملان قتل جوان 26 ساله زاهدانی، شناسایی و در چند عملیات دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم ملاشاهی امروز اظهار کرد: در تاریخ بیست و دوم اسفند ماه سال قبل، در پی نزاع دسته جمعی چند جوان در میدان "کشاورز" زاهدان جوانی 26 ساله بر اثر شلیک سلاح ساچمه زن و ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می گردد که با وجود تلاش تیم پزشکی این جوان در بیستم فروردین ماه سال جاری بر اثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

وی افزود: بلافاصله پپس از وقوع این نزاع خیابانی کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه و انجام تحقیقات میدانی 8 نفر از ضاربان اصلی را شناسایی و مشخص می شود همه آنها پس از مجروح ساختن این جوان متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سرانجام با تلاش کارآگاهان پلیس، مخفیگاه های ضاربان که همگی بین 24 تا 30 سال سن داشتند در نقاط مختلف استان شناسایی و متهمان در چند عملیات مجزا پس از 2 ماه فرار دستگیر شدند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: با دستگیری این افراد تحقیقات تخصصی از آنها آغاز و مشخص شد علت شکل گیری این نزاع خیابانی یکسری اختلافات جزئی و پیش پا افتاده بوده است.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی خاطرنشان کرد: عاملان این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین