کد خبر: ۶۵۰۷۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

روزنامه چینی از افزایش دشمنی با چین در آمریکا خبر داد

یک روزنامه چینی با اشاره به «افزایش دشمنی با چین در جامعه آمریکا» تاکید کرده است که پکن باید خود را برای مقابله با تهدیدهای آمریکا و فشارهای آتی این کشور آماده کند.
روزنامه چینی از افزایش دشمنی با چین در آمریکا خبر داد
آفتاب‌‌نیوز :

گلوبال تایمز روز یکشنبه در مطلبی تاکید کرد در آمریکا حملات به چین به شکل فزاینده ای افزایش یافته است و برنامه جدید ضد چینی در دستور کار این کشور قرار گرفته است.

روزنامه به اظهارات "کوین مک کارتی" رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اشاره می کند که خواستار تشکیل یک نیروی ویژه برای مهار چین شده و تهدیدهای پکن را یاداور شده است.

این نشریه از افزایش حملات دولت ترامپ، سیاستمداران، نمایندگان جمهوری خواه و طرفداران ترامپ به چین ابراز نگرانی کرده و آورده است: یکی از علت ها تلاش ترامپ برای پیروزی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری است.

روزنامه تصریح کرده است که البته این اقدامات بخشی از «راهبرد ترامپ» هم به حساب می آید و پیش بینی می شود حملات ضد چینی دولت وی افزایش یابد حتی بعید به نظر می رسد که پس از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا این فرایند تغییر چندانی داشته باشد.

گلوبال تایمز نوشت: فرقی نمی کند که ترامپ یا بایدن پیروز شود تبلیغات اکنون به گونه ای است که آنها می خواهند چین را مسئول نشان دهند دموکرات ها هم در صورت پیروزی راه ترامپ را ضد چین طی خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
مردم ایران هم از چینی ها متنفرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
شک نکن فقط آمریکا نیست، بلکه همه کشورهایی که ویروس کرونای چینی باعث مرگ و میر بی دلیل مردمشون و به وجود آمدن گرفتاری و مشکلات در کشورشون شده هرگز خیانت و ناجوانمردی چین رو فراموش نمیکنن!! تا زمانی که ثبت تاریخ بشه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین