کد خبر: ۶۵۰۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

حقوق کارگران کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تأکید کرد: باید حداقل حقوق کارگران دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد. انتظار می‌رود شورای عالی کار در اصلاحات خود به این موضوع توجه کند.
حقوق کارگران کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباشد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا محجوب در جلسه علنی امروز دوشنبه در تذکری با قدردانی از کارگران برای شرکت در مراسمات مربوط به روز کارگر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای توجه به موضوع حداقل دستمزد کارگران گفت: انتظار می‌رود دولت و شورای عالی کار به نامه نمایندگان با بیش از ۱۸۲ امضا توجه کنند. در این نامه تأکید شده که نباید حقوق کارگران کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد. ان‌شاءالله شورای عالی کار در روز چهارشنبه هفته جاری اصلاحات لازم را مد نظر قرار دهند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: باید کف حقوق دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شامل مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی هم شود.

محجوب در پایان در تذکری به وزیر کار گفت: سهام شستا متعلق به صاحبان آن است. انتظار می‌رود که این سهام به آن‌ها داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
با سلام من مستمری بگیر هستم وآخر عمری یک باغ کوچک داشتم برای کمک خرجی چند عدد درخت میوه. دارد رفتم. یک کامیون. (کود انسانی) بخرم برای پای درختان گفت دوازده میلیون تومان. اعصابم ریخت بهم از گرانی که حقوق هفت هشت ماه من مستمری بگیر یک کامیون نمیشود. بلاخره خریدم آوردم توی زمین خالی کردم و شبها سر زمین می خوابم. که نروند بدزدند این همه پول دادم یک شب بروند بار کنند و بروند. بچه ها می گویند نرو بخواب نمی دزدند مگر ... دزدی هم داریم گفتم بله که داریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین