کد خبر: ۶۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

دلایل خودکشی نظامیان آمریکایی از زبان فرمانده سابق تفنگداران دریایی این کشور

فرمانده سابق سپاه تفنگداران دریایی آمریکا اعلام کرد، علت افزایش خودکشی‌ها در بین تفنگداران دریایی ارتش این کشور به ویژه نیروهایی که در جنگ عراق و افغانستان شرکت داشتند، به "جراحت‌های اخلاقی" و "احساس گناه" آنها برمی‌گردد.
دلایل خودکشی نظامیان آمریکایی از زبان فرمانده سابق تفنگداران دریایی این کشور
آفتاب‌‌نیوز :

 متیو هوه، فرمانده سابق سپاه تفنگداران دریایی آمریکا گفت، جراحت‌های اخلاقی ناشی از احساس گناه هنگامی میان نیروهای تفنگداران دریایی بروز می‌کند که کاری خلاف اعتقادات و ارزش‌های اساسی خود انجام می‌دهند. آنها در مقایسه با آموخته‌های خود در خانواده و جامعه از آموزش‌های نظامی که می‌بینند احساس گناه می‌کنند و این مسأله به شدت احساسات آنها را جریحه دار می‌کند تا جایی که وقتی جنگ می‌کنند فکر می‌کنند آن کسی که باید باشند، نیستند.

به گزارش سومریه نیوز، وی گفت، بر اساس اطلاعات کهنه سربازان، حدود ۳۰ درصد از کهنه سربازان آمریکایی اقدام به خودکشی کرده‌اند و میزان خودکشی در میان کهنه سربازان در عراق و افغانستان حدود ۱۰ برابر بیشتر از موارد خودکشی در بین غیرنظامیان است.

هوه ادامه داد، مشکل کهنه سربازان هنگام حضور آنها در میدان جنگ خودش را نشان نمی‌دهد اما با بازگشت آنها به کشور افزایش می‌یابد و فرد از کابوس و قطع روابط شخصی با خانواده و جامعه و ناتوانی در خوابیدن رنج می‌برد.

وی گفت، حدود ۶۲۰۰ تن از نیروهای آمریکایی بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ اقدام به خودکشی کردند و این آمار رو به افزایش است و مشکل این است که ۷۰ درصد این نیروها مراقبت روحی روانی کافی دریافت نکرده یا به وضعیت روحی و روانی خود توجهی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین