کد خبر: ۶۵۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

اعلام ممنوعیت تردد شبانه در لبنان به خاطر کرونا

با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و ثبت ۸۴۵ مورد مبتلا به این ویروس در لبنان، ممنوعیت تردد شبانه در این کشور وضع شد.
اعلام ممنوعیت تردد شبانه در لبنان به خاطر کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

 وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که تا روز یکشنبه ۳۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده است و تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۸۴۵ مورد رسیده است و به همین دلیل ممنوعیت رفت‌و آمد شبانه از ساعت هفت عصر تا پنج صبح اعمال شده است.

به گزارش النشره، این وزارتخانه در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد، هیچ مورد فوتی جدیدی ثبت نشده است و تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به ویروس کرونا تا روز یکشنبه ۲۶ مورد است و تعداد بهبودیافتگان به ۲۳۴ تن رسیده است.

از سوی دیگر، کابینه لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، از ساعت هفت عصر تا پنج صبح ممنوعیت رفت‌و آمد اعمال شده و تصمیم گرفته شد ورود و خروج به خیابان‌ها و مسیرها از ساعت هفت عصر تا پنج صبح فردای آن روز ممنوع شود.

از سوی دیگر، نیروهای امنیت داخلی لبنان اعلام کردند در حق کسانی که قوانین مربوط به بسیج عمومی به منظور شیوع ویروس کرونا را زیر پا بگذارند و مخالف آن عمل کنند، اقدامات سختگیرانه‌ای را اتخاذ می‌کنند.

پیشتر حمد حسن، وزیر بهداشت لبنان خاطرنشان کرد: در صورت باقی ماندن آمار بالای مبتلایان به ویروس کرونا از دولت خواهم خواست تا ۴۸ ساعت کشور را قرنطینه اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین