کد خبر: ۶۵۰۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸

کمبود آمبولانس در بیمارستان‌های بهشهر/ یک آمبولانس برای کل بیماران

رئیس بیمارستان امام خمینی و خاتم الانبیاء بهشهر از کمبود آمبولانس در این دو بیمارستان خبر داد و گفت: اکنون دو آمبولانس برای دو بیمارستان فعال است که نیازمند یک دستگاه دیگر هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

افشین امیرخانلو شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمبود آمبولانس از مشکلات مهم شهرستان برای بیمارستان امام خمینی و خاتم الانبیاء بهشهر است.

وی افزود: اکنون دو آمبولانس برای دو بیمارستان امام و خاتم فعال است و به دلیل اینکه بیمارستان امام معین بیماران کرونایی شرق مازندران است؛ یک آمبولانس به بیماران کرونایی اختصاص یافت و تنها یک آمبولانس برای دو بیمارستان است که باید افزایش یابد.

کمبود آمبولانس در بیمارستان‌های بهشهر/ یک آمبولانس برای کل بیماران

رئیس بیمارستان امام خمینی و خاتم الانبیاء بهشهر با اعلام اینکه باید ۲ آمبولانس بیمارستان امام و خاتم به ۳ آموبلانس افزایش یابد، خاطر نشان کرد: با افزایش آمبولانس خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه خواهد شد و بسیاری از دغدغه‌ها برطرف می‌شود.

امیرخانلو گفت: اکنون دو مرکز نازایی و سرطان در بهشهر در دست اقدام است و شهرستان بهشهر نیازمند مرکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی برای آینده است که باید از هم اکنون در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا همه پرسنل بهداشت و درمان با تمام توان برای مقابله با این ویروس وارد میدان شدند؛ افزود: حدود هزار بیمار در طول این مدت در شهرستان بهشهر بستری شدند که بیش از ۹۵ درصد این افراد با حال عمومی مناسب ترخیص شدند.

این مسؤول گفت: اگرچه بیماری کرونا بیماری بسیار خطرناک و دارای مشکلات متعدد بود؛ اما بیماران کرونایی در بهشهر، محیطی مناسب در بیمارستان خاتم را تجربه کردند که خدمات در شأن بیماران به آنان ارائه شد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد رخت بربستن این بیماری باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین