کد خبر: ۶۵۱۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

خیز آمار کرونا در خراسان شمالی/ شمار مبتلایان به ۱۴۴۴‌ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر ۲۵ اردیبهشت، ۱۴۴۴ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

سیداحمد هاشمی درباره آمار مبتلایان به کرونا در استان اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر ۲۵ اردیبهشت، ۱۴۴۴ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی‌ها نیز به ۱۰۳ نفر افزایش یافت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان‌ها نیز اظهار داشت: در شهرستان‌های بجنورد ۶۷۸ نفر، شیروان ۱۸۶ نفر، فاروج ۹۸ نفر، مانه و سملقان ۱۴۴ نفر، جاجرم ۴۵ نفر، گرمه ۳۳ نفر، راز و جرگلان ۸۸ نفر و اسفراین ۱۷۲ نفر به طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند. ️

خیز آمار کرونا در خراسان شمالی/ شمار مبتلایان به ۱۴۴۴‌ نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خاطرنشان کرد: با کوشش‌های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون ۵۸۹ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده‌اند.

هاشمی افزود: آزمایش ۱۸۹۹ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون ۱۵۱ بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در ارتباط تصویری ضمن ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور اظهار داشت: با بیماریابی گسترده در بیش از ۲۱ استان به طرز چشمگیری رو به رو هستیم و به نظر می‌رسد استان خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین