کد خبر: ۶۵۱۵۹۶
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

دستورالعمل برگزاری امتحانات دانش‌آموزان ابلاغ شد

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل برگزاری امتحانات و آزمون‌های تراکمی دانش‌آموزان در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی را ابلاغ کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

این دستورالعمل در خصوص مراقبت و کنترل بیماری کرونا است که معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش آن را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این دستورالعمل با هدف ایجاد محیطی ایمن برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونای جدید (کووید ۱۹) بر پایه اصل فاصله‌گذاری اجتماعی (با تأکید بر اقدامات هوشمند) و نسخه o ۳ دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی تنظیم و تصویب‌شده است و از زمان ابلاغ تا اعلام رسمی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور، قابل استناد و لازم‌الاجراست.

دستورالعمل برگزاری امتحانات دانش‌آموزان ابلاغ شد

براساس اعلام معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در صورت لزوم، اصلاح و بازبینی‌های ضروری در این دستورالعمل، طبق نظرات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و کمیته آموزش و پرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

در این دستورالعمل الزامات کلی با توجه به شرایط شیوع بیماری آمده است، مبنی بر این که برگزاری آزمون در حوزه‌های امتحانی و مراکز آزمون منوط به داشتن امکانات فنی و اجرایی کامل شامل موارد ذیل است:

- برنامه مدون گندزدایی کلید سطوح دارای امکان تماس زیاد مانند؛ تجهیزات، دستگیره، درب‌ها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله‌ها، پریز و کلید‌های برق و کلیه وسایلی است که به‌طور عمومی و مشترک استفاده می‌شود.

- تأمین صابون مایع و محلول‌های مناسب ضدعفونی‌کننده دست به مقدار کافی و متناسب (بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و تأمین دپوی حداقل برای مصرف دو هفته مدرسه) در محل مدرسه.

- تأمین فاصله‌گذاری مناسب و جلوگیری از تجمع در ورود به محل آزمون.

- تأمین فاصله‌گذاری مناسب برای صندلی‌ها در محل آزمون.

- تهویه مناسب هوا در محل برگزاری جلسه آزمون.

- آگاهی همه دانش آموزان، معلمین و کارکنان مدرسه از احتیاطات لازم در زمان شیوع بیماری از طریق ارائه آموزش‌های لازم.

- ثبت وضعیت سلامت دانش آموزان، معلمان و کارکنان با استفاده از سایت www.salamat.gov.ir

آموزش و اطلاع‌رسانی

- لازم است اطلاع‌رسانی ویژه‌ای در خصوص الزامات بهداشتی برگزاری امتحانات، آزمون‌ها و ... باهدف پیشگیری و کنترل بیماری کووید-۱۹ و شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی (مانند؛ سامانه شاد، سامانه پیامکی و...) صورت پذیرد.

- پیش از اجرای این پروتکل، ارائه آموزش‌های غیرحضوری لازم برای مدیران، کارکنان، کارشناسان، والدین و نیرو‌های خدماتی در خصوص این پروتکل و سایر دستورالعمل‌های ابلاغی در دستور کار قرار گیرد.

- نصب تابلو‌های اطلاع‌رسانی مبنی بر اهمیت حفظ سلامت خود و دیگران براساس آموزه‌های بهداشتی و همچنین اعلام هشدار در ورودی‌های اصلی به‌منظور انصراف ورود افراد علامت دارد و مشکوک (دارای سابقه تماس با افراد مبتلا و یا تماس با افراد دارای علامت در دو هفته اخیر) صورت پذیرد.

- نصب پوستر و بنر‌های آموزشی در تمام‌مسیر با تأکید بر رعایت اصول فاصله‌گذاری فیزیکی و تأکید بر حفظ سلامت دیگران انجام شود.

- پوستر نحوه صحیح شستشوی دست باید در تمامی سرویس‌های بهداشتی و بالای هریک از روشویی‌ها نصب شود.

- علائمی به‌منظور تعیین فاصله ایمن در محل ورود و خروج دانش آموزان و کارکنان نصب شود.

- ضدعفونی‌کننده محل برگزاری امتحان و تجمع مراقبان، قبل و بعد از آزمون الزامی است.

- در مناطق گرمسیری کشور که از سیستم‌های سرمایشی و تهویه استفاده می‌کنند، فرایند ضدعفونی باید با تأیید و نظارت کارشناس بهداشت، انجام شود.

- در هر مکان یک‌بار آزمون به عمل آید و در صورت نیاز به تکرار آزمون برای گروه‌بندی، بافاصله حداقل دو ساعت پس از ضدعفونی انجام شود.

- از بزرگ‌ترین فضا‌های موجود برای انتخاب مرکز آزمون و حضور دانش آموزان استفاده شود.

- چینش صندلی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که فاصله ۸/۱ تا ۲ متر بین آزمون دهندگان رعایت شود.

- با اتمام زمان آزمون، از دانش آموزان خواسته شود تا در محل صندلی‌های خود نشسته و منتظر جمع‌آوری اوراق توسط مراقبان باشند، خروج دانش آموزان به‌گونه‌ای مدیریت شود که به‌صورت تک‌به‌تک محل آزمون را ترک کنند، درصورتی‌که دانش آموزان مایل به تحویل برگه قبل از اتمام زمان آزمون باشد، باید موضوع را به مراقب اعلام کرده و مراقب ضمن رعایت دستورالعمل امتحانات با دریافت برگه اجازه خروج دهد.

- تصحیح تمامی اوراق امتحانی دانش آموزان باید با استفاده از دستکش یک‌بارمصرف انجام شود.

- استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مانند دستکش و ماسک برای کارکنان و مراقبان مراکز آزمون الزامی است.

- تجمع در محیط‌های خاص مدرسه از قبیل؛ دفتر، اتاق کپی و ... انجام نشود.

- استفاده از ماسک برای دانش آموزان الزامی است، این موضوع باید قبلاً به اطلاع خانواده‌ها رسیده باشد و جهت اطمینان از حفظ سلامت دانش آموزان باید به تعداد ۱۰ درصد افراد حوزه آزمون، ماسک تهیه شود.

- دانش آموزان باید از لوازم‌تحریر شخصی استفاده کنند. جابجایی لوازم‌تحریر ممنوع است.

غربالگری

- لازم است در حوزه‌های آزمون، نیروی آموزش‌دیده (به تعداد موردنیاز) با همکاری مراکز خدمات جامع سلامت و با پوشش و لوازم حفاظت فردی مناسب و استاندارد برای غربالگری برپایه اندازه‌گیری حرارت بدن از طریق
- دستگاه‌های الکترونیکی بدون تماس و هم‌چنین سؤال در مورد سابقه بیماری و یا تماس با افراد علامت‌دار و مشکوک مستقر شود (استفاده از اولیای پزشک و پیراپزشک و مراقبین سلامت بلامانع است).

- تمامی افرادی که مقرر است در امتحانات شرکت کنند و همین‌طور کارکنان، معلمین و ... لازم است روز قبل از آزمون در سامانه www.salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده و گزارش آن را به‌صورت پرینت، مشابه کارت ورود به جلسه، به مسئول برگزاری آزمون نشان دهند.

- برای دانش آموزان بیمار یا مبتلابه بیماری زمینه‌ای: بیماری قلبی – عروقی، فشارخون، دیابت، بیماری‌های تنفسی زمینه‌ای و مزمن، شاخص توده بدنی، (BMI) بیشتر از ۴۰، بیماران با نقض ایمنی و تحت درمان با کورتیکواستروئید (پردنیزولون) بیش از ۵/۱۲ میلی گرم در روز بیش از دو هفته، بیماران تحت شیمی‌درمانی، دچار بدخیمی‌ها با افرادی که پیوند اعضاء شده‌اند، در صورت تأیید پزشک، آزمون به‌صورت انفرادی انجام شود.

- کارکنان، مراقبان و افراد حاضر نباید از گروه‌های زیر باشند:

مادران باردار

- بیماران با بیماری زمینه‌ای: بیماری قلبی – عروقی، فشارخون، دیابت، بیماری‌های تنفسی زمینه‌ای و مزمن، شاخص توده بدنی (BMI) بیشتر از ۴۰

- بیماران با نقض ایمنی: تحت درمان با کورتیکواستروئید (پردنیزولون) بیش از ۵/۱۲ میلی‌گرم در روز بیش از دو هفته، بیماران تحت شیمی‌درمانی، افراد دچار بدخیمی‌ها، افرادی که پیوند اعضاء شده‌اند.

- جداسازی و ممانعت از ورود افراد مشکوک به بیماری (افراد دارای تب، سرفه خشک، تنگی نفس، اختلال بویایی و چشایی) و با انجام صورت‌جلسه برای دانش آموزان برای پیگیری‌های بعدی بلامانع است.

- درصورتی‌که لازم باشد، با توجه به وجود یکی از علائم احتمالی بیماری در یک یا چند نفر از دانش آموزان یا کارکنان، ایزولاسیون موقت در مدرسه و در اتاقی تمیز که از قبل به این کار اختصاص داده‌شده باشد، انجام شود، سپس و در اسرع وقت:

- افراد بزرگسال: به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع داده یا به خانه فرستاده شوند.

- دانش آموزان: به والدین برای انتقال به خانه یا ویزیت در مرکز خدمات جامع خدمات سلامت، اطلاع‌رسانی شود.

- مربی بهداشت و مسئولین حوزه باید از قبل نسبت به این موارد آگاه و آماده باشد.

تغذیه

- توزیع مواد خوراکی در محل آزمون ممنوع است.

- برای آزمون‌های کوتاه‌تر از ۲ ساعت، خوردن هرگونه مواد خوراکی به جز آب آشامیدنی شخصی در زمان امتحان مجاز نیست.

- برای آزمون‌های طولانی‌تر، لازم است به دانش آموزان در خصوص همراه داشتن مواد خوراکی سالم و لزوم رعایت ملاحظات بهداشتی قبل از خوردن مواد خوراکی اطلاع‌رسانی شود.

- پذیرایی از مراقبان در زمان آزمون به‌جز استفاده از بطری آب شخصی ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۱
مارینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
5
27
ای بابا هیچ کس نمی خواد بره امتحان بده جون ما از نمره هامون مهم تره از علم مهم تره امتحانات رو غیر حضوری برگزار کنن بهتره تو این شرایط کرونا به فکر برگزاری امتحانات هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
می خوای از کتاب نگا کنی بنویسی نمره ی بالایی بگیری ای شیطون فکر کردی بچه زرنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
7
20
ازتون خواهش می کنم امتحانا ت سال 12و9 رو آنلاین برگذار کنین خواهشاجان مارا به خاطره یک امتحان به خطر ندازین خواهشا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اخه چرا❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
4
11
سلام. مدرسه ها را باز نکنید بچه من کلاس اولی
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
17
سلام.خلاصه جان بچه های مردم برای شما مهم نیست حالا چه برسد به پرسنل.. حتی مدارس تازه احداث هم امکانات نداره. مدارس شما حتی سرانه درست حسابی هم نداره که بتونن مایع دستشویی بخره. اگر اولیا زمان ثبت نام پولی به مدرسه دادن اون مدرسه میتونه تا حدی خودشو بگردونه هنوز مناطقی از ایران هستن دانش اموز دستشویی نداره. این پرتوکل که دادین رو با کشورهای دیگه باسازمان جهانی بهداشت قیاس کنید ببیند چقدر فاصله داره.
خر خون
|
United States of America
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
30
13
تو با فکر تقلبتی نه به فکر جونت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
6
30
فقط اینو بگید که از چی میخواهین امتحان بگیرید. کدوم تدریس استاندارد یا اصولی صورت گرفته که باید امتحانش رو پس بگیرید. دانش آموز بیاد چه آموخته جدیدی رو امتحان بده با این مسخره بازی های مجازی که راه انداختید. آموزش حضوری شما پر از اشکال و مسئله بود چه رسد به آموزش مجازی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
9
27
شما به فکر ماها نیستین پایه دوازدهم یا حالا نهم چه فرقی با دیگر پایه ها دارد شما میگویید کنکور یا انتخاب رشته دارند خب داشته باشند ماهم توی پایه های قبلی که بودیم چقدر زحمت کشیدیم اونوقت پایه های هشتم وهفتم و دهم و یازدهم به راحتی توی خونه بشینن و امتحان بدهند اگه کرونا ویروس خطرناک است برای همه ی دانش آموزان خطرناک است برای همه ی قشر های جامعه خطر ناک است پس بهتر است یکم به فکر جان مردم سرزمین خود باشیم همه ی پدرومادر ها جان فرزندانشان برایشان مهم است ماها اگر برای امتحانات برویم چه ۱متر باهم فاصله داشته باشیم چه ۱۰۰متر اخرش که چی منتقل میشود پس با ۱مترو۲متر خودمان و دانش اموزان خوب پایه نهم و دوازدهم را گول نزنیم.

با آرزوی موفقیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
8
21
من از وزارت اموزش و پرورش میخواهم که همه انلاین امتحان بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اون هم قبول کرد
یه کسی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
29
برای دوتا برگه جونمونو به خطر بندازیم!
نه ممنون نهایت اش دوباره می خونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
17
واقعا جون مردم براتون مهم نیست که مدارس را باز می کنید
،،،،،،،،،
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
40
9
آنلاین امتحان دادن بدرد نمی خوره،،تا ابد که نمیشه کاروزندگی ومدرسه تعطیل بمونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
خوب‌گفتی‌آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
11
13
سلام چرا فقط شعار میدهید که کلاسهای هفتم و هشتم امتحان حضوری ندارند دیروز مدرسه دخترانه دوره متوسطه اول زینب کبری شهر گرگان استان گلستان به مدیریت خانم مازندرانی برنامه امتحان کتبی از تاریخ ۹۹/۲/۳۱ اعلام کرده و هر دانش اموزی هم شرکت نکنه نمره اش صفر است هر جا هم میخواهید برید اعتراض کنید یکی نیست بگه اگر فرزند خودتان هم بود اجازه شرکت کردن میدادید
Sima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
5
14
امتحانات پایه نهم و پایه دوازدهم رو هم لغو کنن
اگر هم که لغو نمی کنن یکم دیر تر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
4
21
آزمون آنلاین بهتره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
چرا دیرتر بشه هر چه زودتر برگزار بشه از همه چیز راحت میشیم
زمانی که دیر تر برگزار بشه استرس هم بیشتر میشه باید فکر همه چیز رو بکنی
باید هرچه زودتر برگزار بشه تموم بشه تا آخر خرداد باید تموم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
9
اخه یعنی چی باید باز بشه
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
9
من شنبه رفتم مدرسه نزاشتن از پله ها برم بالا الکی باز کردن جون مارو به خطر نندازین
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
3
17
سلام وقت بخیر
من یک دانش آموز نهمی هستم که قرار هست جونش رو برای امتحاناتی که هماهنگ نیست و به بهانه ی هدایت تحصیلی به خطر بندازن
خواستم ازتون خواهش کنم
تمنا کنم صدای مارو به گوش همه برسونید تا با این شرایط فکری به حال ما بکنن و شما هم مارو حمایت کنید
S
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
4
13
به خدا هیچی بارمون نیست که بخوایم امتحان بدیم
الان استان هایی مثل کرمانشاه که آژیرقرمز دادن آخه میشه توش امتحان داد خیلی از بچه های روستاهم مجبورن هر روز با این ماشین های کثیف برای امتحان رفت و آمد کنند
نمیشه بخدا
حالا یکم عقب تر بندازن حداقل وقتمون برای خوندن و آزمون دادن بیشتر وگرنه همه نمره هامون رو خراب می کنیم
محمد بابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
نه آنلاین و نه مجازی برای نهمی ها میگم نمرات سال هفتم و هشتم و نوبت اول نهم رو ببینند میانگین قطعا یکی است اون رو بزارن
امیر حسین یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
سلام لطفا مارا به کشتار گاه امتحان نهایی نبرید
بسیاری از داانش آموزان دوازدهمی مجبورند حدود دوازده بار مسافتی بسیار طولانی و بدون داشتن امکانات بهداشتی به حوزه های برگزاری امتحان بروند در صورتی که با پیشرفت علم و تکنولوژی برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری نه تنها غیر ممکن نیست بلکه به راحتی امکان پذیر است .
« لطفا برای سلامتی دوازدهمی ها و خانواده و اطرافیانشان اهمیت قائل باشید ، مبادا روز قیامت به دلیل تصمیمی غلط مدیون آنها باشیم » .
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
با سلام من فرزند دوازدهمی دارم جناب وزیر وتنها امید من تو زندگیم هست چه طور دلتون میاد که جونش به خطر بیفته مگه اون غير از انسانهای دیگه هست جناب وزیر شما بچه ندارین چه طوری با یک تصمیم اشتباه جون بچه ها رو به خطر می‌اندازید چه چیزی میتونه از جون یه جوون مهمتر باشه ترا قسم نزارین اشک مادری ریخته بشه وامیدشو ناامید نکنین امتحان آنلاین بگیرین
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
ای بابا آخه این چه تصمیمیه که گرفتن بچه هامون رو نباید بفرستیم امتحان بدن انلاین امتحان بگیرید خیال خودتون ودانش آموزان رو راحت کنید تو این اوضاع کرونا ....این همه رعایت کردیم حالا برای یه امتحان جونمون به خطر بندازیم پس تکنولوژی واسه چیه ؟؟؟
ناشناسدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
وزیر محترم حداقل امتحانات بزرگسالان را غیر حضوری بگیرید به خاطر کرونا جان خانواده مهمتر است ما که کنکور نمی خواهیم
ڋبیح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
0
خدا نکنه باز شه من هیچی نخوندم همین طوری بسته باشه بهتر
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
1
واقعا متاسفم واستون درس و حسابی که بهمون درس ندادن زبونشون درازه آخه شما رو چه حسابی میخوایین مدرسه هارو باز کنید من یه مادرم و ارزش جون بچم از درس و امتحان بیشتره پس شما هم بهتره به فکره سلامتی بچه های کشورمون باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
2
سلام کلاس نهم هستم بیماری زمینه ای هم دارم اگه کرونا گرفتم بدبختم تمنا میکنم به فکر ما هم باشید اگه کرونا گرفتم ازتون شکایت میکنم این چه وضعیه مگه ما نهمی ها کرونا نمیگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
2
1
والا من که چون بیماری زمینه ای دارم مدرسه نمیرم امتحان بدم بزار یه سال یگه نهم و بخونم عیب نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
سلام. خواهشمند است تاریخ شروع امتحان کلاس نهم را مشخص کنید . تا بچه ها بتوانند برای امتحانات برنامه ریزی کنند باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
به خدا بچه من مریض هست و اگه از مدرسه این بیماری را بگیره کارش خدانکرده تموم هست و می دانم که بدون مدرسه هم درس نیست چون وقتی بچه من می رفت مدرسه کلی مطلب یاد می گرفت ولی یه جوری امتحان بگیرید که فاصله باشه و بعدا از شهریور مدرسه راشروع کنید تا بچه ها بتونند جبران کنند و مدرسه هایی هستند که مایه دستشویی ندارند و به جای سبد معیشتی به پولدارها به مدارس کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
خدایی خیلی بی فکر هستین اگه بچه های خودتان باشه میفرستین سرجلسه نه بابا جلو جلو نمرهاشون رو رد کردین جون مردم براتون مهم نیست جون بچه های خودتون نیستن که به فکرشان باشید نکنید بچه ها معصوم هستن گناه دارن با این کرونا که پخش شده
منصوره محمودیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
بچه های ما چه گناهی کردن که سرنوشت درسیشون مهمتر از جونشونه، شب سرتونو راحت روی بالشت بگذاريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
0
اینجا ایرانه تو هر کلاس مدرسه دولتی حداقل 38نفر نشستن تو مدرسه پسر من فقط یک شیفتش 800دانش اموز داره موقع ثبت نام کلی پول گرفتن که خرج مدرسه کنن تا قبل کرونا هرروز دعوا بود که چرا مایع دستشویی ندارین میگفتن پول نداریم بخریم!!!الانم هم این تراژدی شما شبیه یک جوک بیشتر نیست..معلمای انلاینتون هم که زورشون میاد یه رفع اشکال کنن به صورت آنلاین یک هفته یه اشکال از معلم عربی پسرم پرسیدیم هی سین کرد وبی جواب رد شد ریاضی وزبان پیش کشتون..با کدوم آموزش درست امتحان حضوری بدن؟؟!!!مدرسه میرفتن وضع آموزشتون اون بود الان که هیچ!!!!
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
باید نهم و دوازدهم رو هم غیر حضوری بکنن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
این دیگه چه کاری برای
امتحان می‌خواین جونمون به خطر بیندازید اگه یک نفرمون هم مردیم خونمون میفته تو گردنتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
پایه نهم را باید حضوری بگیرید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
اگر والدین همه یکصدا شوند و بچه ها را به مسلخ مدرسه نبرند اموزش پرورش مجبور می شود در این طرح خود تجدید نظر کنند. میخواهند با جان بچه های ما بازی کنند و بعد جار بزنند که در ایران سطح الودگی انچنان کم شده که دانش اموزان به مدرسه می روند. تو را بخدا بچه هایتان را به مدرسه نفرستید . حداقل همین دوره را انلاینی برگزار کنید تا اخر تابستان خدا بزرگ است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین