کد خبر: ۶۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) بیش از سه میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: مقدار ۱۹ هزار و۳۰۰ دلار به ارزش یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال توسط پلیس فرودگاه کشف و فرد متخلف محکوم به پرداخت جریمه ۳ میلیارد ۹۳ میلیون ریالی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

احمدجعفری نسب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در حین بازرسی از فرد مشکوک این میزان ارز قاچاق را از فرد متخلف کشف و ضبط کردند.

وی عنوان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شد و محکوم به پرداخت سه میلیارد و ۹۳ میلیون ریال جریمه شده است.

قاچاقچی ارز در فرودگاه امام (ره) بیش از سه میلیارد ریال جریمه شد

جعفری نسب ابراز کرد: گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به شدت برخورد می کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین