کد خبر: ۶۵۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

پلوسی از مذاکرات با جمهوریخواهان در مورد بسته ۳ تریلیون دلاری کرونا خبر داد

نانسی پلوسی روز یکشنبه از مذاکرات با جمهوریخواهان در مورد بسته حمایتی سه تریلیون دلاری برای کمک به دولت‌های ایالتی درگیر شیوع کرونا و ممانعت از وتوی آن توسط ترامپ خبر داد.
پلوسی از مذاکرات با جمهوریخواهان در مورد بسته ۳ تریلیون دلاری کرونا خبر داد
آفتاب‌‌نیوز :

پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی‌ اس گفت: مذاکراتی در مورد بسته حمایتی جدید سه تریلیون دلاری ویروس کرونا که روز جمعه در مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات‌ها به تصویب رسید، انجام خواهد شد.

پلوسی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون مخالفتی از طرف جمهوریخواهان در مورد این بسته حمایتی صورت گرفته است؟ گفت: "هیچ لایحه ارائه شده بدون مذاکره به قانون تبدیل نمی‌شود، بنابراین، بله. "

مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه بسته حمایتی ۳ تریلیون دلاری برای کمک به دولت‌های ایالتی درگیر شیوع کرونا را با وجود مخالفت جمهوریخواهان هم حزبی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا تصویب کرد.

این بسته حمایتی به همراه طرح پرداخت مستقیم به مالیات پردازان به مبلغ هزار و ۲۰۰ دلار که برای دور دوم اعطا می‌شود، تصویب شد.

این بسته با مخالفت قریب به اتفاق آرای جمهوری خواهان و انتقاد برخی دموکرات‌ها تصویب شد و بیم آن می‌رود که ترامپ آن را وتو کند. با این حال رهبران مجلس نمایندگان آمریکا آن را گشایشی در مذاکرات بر سر دور دوم کمک‌های رفاهی همه گیری کرونا توصیف کرده‌اند.

این بسته که برای کمک به ایالت‌های آسیب دیده ازکرونا، شهرها و قبایل آمریکایی تصویب شده و باعث تقویت مزایای بیکاری و کمک مستقیم به آمریکایی‌ها می‌شود در مقایسه با بسته حمایتی ۲. ۲ تریلیون دلاری که ماه مارس (اسفند۹۸) تصویب شد رقم کلانی محسوب و تمایل دموکرات‌ها برای دور جدیدی از کمک‌های فوری و قابل توجه به مردم را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین