کد خبر: ۶۵۲۱۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

بارندگی شدید در تهران و آب‌گرفتگی معابر

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از آب‌گرفتگی در ۹ نقطه از معابر اصلی پایتخت در پی بارندگی‌های شدید امشب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد رازقی دراین باره گفت: به دنبال بارندگی‌های شدیدی که دقایقی پیش پایتخت را تحت تاثیر قرار داد، حجم ترافیک پایتخت نیز افزایش یافت؛ به‌طوری که گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از آن است که در محدوده غرب بزرگراه همت، بزرگراه چمران از قبل نمایشگاه تا بعد از دوربرگردان، اتوبان صدر در محدوده مدرس شمال و مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی بعد از سیدخندان، ترافیک سنگین بود.

وی افزود: این در حالی است که پیش از این طبق الگوی ترافیک در ماه مبارک رمضان در این ساعات ترافیک روانی در این معابر وجود داشت.

بارندگی شدید در تهران و آب‌گرفتگی معابر

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از گزارش وقوع آب‌گرفتگی در ۹ نقطه از معابر اصلی پایتخت پس از بارش‌ها خبر داد و گفت: در بزرگراه چمران محدوده نمایشگاه، بزرگراه ستاری جنوب در محدوده کاشانی، بزرگراه همت در محدوده جوانمردان، خیابان ولیعصر در محدوده فلاحی، بزرگراه چمران به نیایش غرب، بزرگراه صدر مدرس به شمال، بزرگراه همت در محدوده پردیسان، بزرگراه مدرس در محدوده حقانی و خیابان ولیعصر(عج) در محدوده میرداماد شاهد آب‌گرفتگی بودیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین