کد خبر: ۶۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

۱۵ کشته و زخمی در واژگونی سانتافه، تندر ۹۰ و برخورد شدید سوناتا و آردی

مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز گفت: واژگونی خودرو سانتافه در جاده اندیکا – تاراز، دو کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

تورج احمدی مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز اظهار کرد: سانحه رانندگی امروز حدود ساعت ۱۰ صبح گزارش شد و با توجه به نزدیک بودن حادثه به پایگاه نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه به دلیل شدت جراحت قبل از رسیدن به درمانگاه چلو فوت کردند اما مصدوم دیگر توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان منتقل شد.

۱۵ کشته و زخمی در واژگونی سانتافه، تندر ۹۰ و برخورد شدید سوناتا و آردی

مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز ادامه داد: این حادثه در نقطه حادثه خیز سرکول رخ داده که بررسی بیشتر آن توسط پلیس راه در حال انجام است.

منطقه سرکول از نقاط حادثه خیز محور اندیکا – شهرکرد محسوب می‌شود که به دلیل نشست آسفالت و ترمیم نشدن آن توسط مسؤولان مربوطه تاکنون حوادث مرگبار زیادی را رقم زده است.

بخش‌های دیگری از این جاده به دلیل برفگیر بودن در فصل زمستان تخریب یا نشست کرده که نیاز است متولیان امر برای جلوگیری از تکرار حوادث در این جاده ، چاره‌ای اساسی بیندیشند. جاده اندیکا – شهرکرد از محورهای میانبر و کوهستانی استان خوزستان به چهارمحال محسوب می‌شود.

واژگونی تندر ۹۰ در هشترود یک کشته و ۴ مصدوم به جا گذاشت

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان هشترود اعلام کرد: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ در یکی از محورهای روستایی این شهرستان یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

۱۵ کشته و زخمی در واژگونی سانتافه، تندر ۹۰ و برخورد شدید سوناتا و آردی

سرهنگ " کلام الله ابراهیمی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در جاده روستای" قویون قشلاقی" بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه تندر ۹۰ دچار واژگونی شده که متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان فوت شده و راننده به همراه ۳ سرنشین دیگر نیز به دلیل شدت جراحت وارده به مرکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توجه کافی به جلو اعلام شده است.

یک فوتی و 6 مصدوم در حادثه رانندگی محور مرند - جلفا

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از یک فوتی و 6 مصدوم در حادثه رانندگی محور مرند - جلفا خبر داد.

وحید شادی‌نیا امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سانحه رانندگی در محور مرند - جلفا محدوده دره دیز یک کشته و 6 مصدوم بر جای گذاشت.

وی گفت: بدنبال گزارش برخورد شدید خودرو سوناتا و آردی در محدوده تونل، سریعا سه اکیپ عملیات اورژانس از مرند و جلفا عازم محل شدند. ‌

شادی‌نیا ازکشته شدن مرد ۵۴ساله در این حادثه خبر داد و افزود: فوت سرنشین آردی تایید و ۶ مصدوم تحت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های مرند و جلفا انتقال یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین