کد خبر: ۶۵۲۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

ماموران شهرداری کرمانشاه، زن سرپرست خانوار را کشتند؟

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

«غلامرضا شهبازی» روز دوشنبه اظهارداشت: این اتفاق هفته گذشته در منطقه سه شهرداری کرمانشاه رخ داده است.

وی توضیح داد: ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمینخواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کرده و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین‌خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند.

ماموران شهرداری کرمانشاه زن سرپرست خانوار را کشتند؟

مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه‌اش در این کپر زندگی می‌کردند، گفت: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند.

شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این شخص به هیچ عنوان توسط ماموران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، گفت: دلایل وقوع این حادثه با کمک دستگاه قضایی در حال بررسی است.

مدیر اجراییات شهرداری ‌کرمانشاه عنوان کرد: در صورتی که دستگاه قضایی فردی یا افرادی را در فوت این زن مقصر تشخیص دهد، بدون هیچ‌ کوتاهی برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز اعلام کرد: پس از بررسی دقیق در باره این حادثه اطلاع رسانی خواهد کرد.

برخی در فضای مجازی ادعا کرده بودند که این زن بر اثر ضرب و شتم ماموران شهرداری کرمانشاه فوت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین