کد خبر: ۶۵۲۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

وضعیت آب‌وهوایی ایران در سه روز آینده/ کدام مناطق بارانی می‌شوند؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سه روز آینده پرداخت.
وضعیت آب‌وهوایی ایران در سه روز آینده/ کدام مناطق بارانی می‌شوند؟
آفتاب‌‌نیوز :

کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، فارس و سمنان، البرز و قزوین از ساعات بعدازظهر امروز با بارش‌های پراکنده را روبه‌رو می‌شوند که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه علاوه بر رگبارهای پراکنده‌ای که در دامنه شرقی زاگرس و استان مازندران شاهد خواهیم بود، در شمال آذربایجان غربی و شرقی هم با بارش باران روبه‌رو می‌شویم.

رفیعی تصریح کرد: در روز جمعه در شمال و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل خرز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و زنجان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: پدیده غالب در شرق کشور در برخی ساعات وزش شدید باد خواهد بود که در برخی نقاط با ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه است که منجر به کاهش دید می‌شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر با افزایش باد همراه است و در ساعات پایانی شب هم با احتمال بارش‌های پراکنده نیز روبه‌رو می‌شویم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دما در تهران امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد و حداقل دما به ۲۷ درجه سانتیگراد برسد که در طول هفته با افزایش نسبی دما همراه خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین