کد خبر: ۶۵۲۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

نیکزاد: تکلیف انقلابی این بود که کاندیدای هیئت رییسه شوم

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: برای قدرت و حضور در هیئت رییسه نیامده‌ام بلکه تکلیف انقلابی این بود که یکی شویم و بر همین اساس کاندیدای نایب رئیسی مجلس شدم.
نیکزاد: تکلیف انقلابی این بود که کاندیدای هیئت رییسه شوم
آفتاب‌‌نیوز :

علی نیکزاد طی سخنانی در جلسه هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» با بیان اینکه جمهوری اسلامی هم اسلام را با خود دارد و هم مردم‌سالاری دینی را تضمین کرده است، گفت: در جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی با اقدامات خوب و مجاهدت دفاعی و علمی به عزت‌مندی رسید، اما واقعیت این است که از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم.

نیکزاد اظهار کرد: مشکلات عدیده موجود را در جریان انتخابات دیدیم و مردم هم در انتخابات اخیر بدون تعارف به دولت و به مجلس دهم نمره قبولی ندادند. مردم به همه ما پیام دادند و به دنبال تغییر بودند، اما درون نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال تغییر هستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: مردم بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را از نمایندگان خواستند و فساد را برنمی‌تابند. مردم به دنبال این هستند که ما سرباز باشیم و برای مقام معظم رهبری سربازی کنیم؛ ما می‌خواهیم سربازی آقا و نوکری مردم را کنیم. ما در مجلس یازدهم باید کاری کنیم که کارآمدی آن، خودش را نشان دهد؛ مجلس دهم ناکارآمدی خود را نشان داد و قوه قضاییه باید با یقه سفیدها برخورد کند.

نیکزاد با اشاره به کاندیداتوری خود برای نایب رییسی مجلس یازدهم ، اظهار کرد: من برای قدرت و حضور در هیئت رییسه نیامده‌ام. تکلیف انقلابی همه این بود که یکی شویم، بر همین اساس کاندیدای نایب رئیسی مجلس شدم با اینکه این استمزاج را درست نمی‌دانم اما آن را پذیرفتم و زیر آن نخواهم زد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم ادامه داد: ما با حضور آقای حاجی بابایی در یک کشتی هستیم. مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و اگر درست عمل نکنیم به ما فحش خواهند داد.

منتخب مجلس یازدهم افزود: هیئت رئیسه باید خادم نمایندگان باشند و باید بیرون از مجلس اقتدار داشته باشند و از کیان و شأن و جایگاه مجلس دفاع کنند. باید بدانند که نظر خودشان به نمایندگان ارجحیت ندارد و باید تواضع و توکل داشته باشند.

وی گفت: باید با یکدیگر کار کنیم، همه بارها را بر دوش یک مرد یعنی حضرت آقا نیندازیم، رقابت‌اخلاق محور داشته باشیم اما روزی که انتخابات تمام شد، رقابت را به برادری تبدیل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین