کد خبر: ۶۵۲۹۷۵
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
«اعتماد» از اختلاف تازه در میان احمدی‌نژادی‌ها برای ریاست مجلس یازدهم گزارش می‌دهد

ائتلاف نافرجام؛ وقتی اصولگرایان بر سر کرسی‌های مجلس دعوا دارند، می‌خواهید مسائل مملکت را حل کنند؟

این اصولگرایان که به زعم مرتضی آقاتهرانی، نفر اول جبهه پایداری در مجلس یازدهم تفاوت فراکسیون و کمیسیون را نمی‌دانند، این روز‌ها بیش از هر زمانی در تکاپو برای دستیابی به وحدت یا شبیهی از آن قرار دارند. این میان یاران محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری سابق ایران در مجلس یازدهم نیز با، اما و اگر‌های مختلفی همراه بودند، اما و اگر‌هایی که واپسین روز‌های هفته گذشته از قرار معلوم برطرف شد و سرانجام علی نیکزاد و شمس‌الدین حسینی رسما حمایت خود و جریان متبوع‌شان از ریاست حمیدرضا حاجی‌بابایی را اعلام کردند تا او حالا یکی از جدی‌ترین رقبای محمدباقر قالیباف محسوب شود.
آفتاب‌‌نیوز :

تعطیلات عید فطر اگر برای نمایندگان دهمین دوره مجلس فرصتی برای اسباب‌کشی از پارلمان بود، برای منتخبان مجلس بعدی، اما اوضاع به کلی متفاوت بود.

این اصولگرایان که به زعم مرتضی آقاتهرانی، نفر اول جبهه پایداری در مجلس یازدهم تفاوت فراکسیون و کمیسیون را نمی‌دانند، این روز‌ها بیش از هر زمانی در تکاپو برای دستیابی به وحدت یا شبیهی از آن قرار دارند. این میان یاران محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری سابق ایران در مجلس یازدهم نیز با، اما و اگر‌های مختلفی همراه بودند، اما و اگر‌هایی که واپسین روز‌های هفته گذشته از قرار معلوم برطرف شد و سرانجام علی نیکزاد و شمس‌الدین حسینی رسما حمایت خود و جریان متبوع‌شان از ریاست حمیدرضا حاجی‌بابایی را اعلام کردند تا او حالا یکی از جدی‌ترین رقبای محمدباقر قالیباف محسوب شود.

ائتلاف نافرجام؛ وقتی اصولگرایان بر سر کرسی‌های مجلس دعوا دارند، می‌خواهید مسائل مملکت را حل کنند؟

به نوشته روزنامه اعتماد، این حمایت پس از آن صورت گرفت که اصولگرایان حداقل دو مرتبه برای دستیابی به گزینه‌ای مشخص ناکام ماندند. مرتبه اول به زمانی برمی‌گردد که کمیته‌ای هفت‌نفره به استمزاج از منتخبان مجلس برای تعیین رقیب قالیباف پرداخت که حاجی‌بابایی حاضر به پذیرش نتایج آن نشد، مرتبه دوم نیز حاجی‌بابایی کنار نیکزاد، مصطفی میرسلیم و حسینی به امضای میثاق‌نامه‌ای پرداختند که این‌بار هم حاجی‌بابایی و میرسلیم حاضر به پذیرش جزییات آن نشدند. این حمایت، اما بی‌قید و شرط هم نبوده است.

براساس اخبار و پیگیری‌ها حاجی‌بابایی تنها درصورتی از حمایت نیکزاد برای ریاست مجلس برخوردار خواهد بود که از نیکزاد برای تصاحب کرسی نایب‌رییسی اول مجلس تمام‌قد حمایت کند. علی نیکزاد در همین راستا در جریان گفت‌وگویی، گفته که قرار بر آن است که حاجی‌بابایی از او برای نایب‌رییسی حمایت کند. با این حال، اما هنوز نمی‌توان اتحاد میان یاران رییس‌جمهوری سابق در مجلس را تمام شده در نظر گرفت؛ کمااینکه برخی شنیده‌ها در همین راستا از رایزنی وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد با چهره‌هایی، چون عبدالرضا مصری، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی و حتی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برای ورود به هیات رییسه و تصاحب کرسی نایب‌رییسی مجلس حکایت دارد.

این رایزنی‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که حاجی‌بابایی روز عید فطر و در جریان حضور نیکزاد در دفترش، رسما به او گفته که برای تصاحب کرسی نایب‌رییسی اول مجلس حمایتش خواهد کرد؛ چراکه معتقد است «مجلس یازدهم باید از خدمات نیکزاد بهره‌مند شود.»

این میان و باتوجه به اختلافات پنهان احمدی‌نژادی‌ها، نباید از مصطفی میرسلیم و اصولگرایان سنتی در پارلمان غافل شد. آنان تاکنون به‌طور رسمی نه به احمدی‌نژادی‌ها و جبهه پایداری‌ها پیوسته‌اند و نه به همراهی با نواصولگرایان و یاران قالیباف تن داده‌اند تا آرای‌شان همچون اصلاح‌طلبان و مستقلان تاثیرگذارتر از همیشه باشد. پیش‌بینی می‌شود میرسلیم حدود ۴۰ رای داشته باشد که درصورت اعطا به حاجی‌بابایی یا قالیباف، می‌تواند نقش تاثیرگذاری در دستیابی یکی از این ۲ فرد به کرسی ریاست داشته باشد؛ البته مشروط به آنکه توافق احمدی‌نژادی‌ها تا آخر پابرجا بماند و نیکزاد راسا برای تصاحب کرسی ریاست وارد رقابت نشود. تا اینجا و اگر شرایط به همین شکل باقی بماند، میرسلیم دقیقا همان نقشی را دارد که حاجی‌بابایی در مجلس دهم داشت، نقشی که سبب شد علی لاریجانی دست‌کم یک مرتبه از شکست قطعی مقابل محمدرضا عارف و فراکسیون امید جان سالم به‌در ببرد. با این حال، اما نوع اظهارات اخیر میرسلیم و طعنه‌های او به قالیباف چندان نمی‌تواند خالی از معنا باشد؛ چنان‌که برخی از ناظران از هم‌اکنون او را در زمره حامیان یاران احمدی‌نژاد در پارلمان قرار داده‌اند. در همین راستا اشاره به آخرین توییت او خالی از لطف نخواهد بود. او به طعنه نوشته است: «هر کسی نامزد عضویت در هیات رییسه می‌شود، باید وجدانا بررسی کند انتخاب او چه هزینه‌ای بر حیثیت نظام تحمیل می‌کند.»

درگیری اصولگرایان بر سر انتخاب هیات رئیسه مجلس

«حبیب‌الله دهمرده» منتخب زابل در مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا با بیان اینکه هنوز نمی‌توان قضاوت قطعی راجع به آرایش سیاسی مجلس پیش رو انجام داد، گفت: با این خیزی که افراد برداشته‌اند، مجلس یکدستی خواهد بود که با ادبیات رایج خودشان اسمی برای آن نمی‌توان انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه سوال اینجاست آیا این مجلس می‌تواند موفق شود و یک کارنامه درخشان از خودش به جای بگذارد؟، خاطرنشان کرد: معلوم نیست، چون درگیری‌ها از همین انتخاب هیات رییسه شروع شده و علیرغم اینکه ادعا می‌کنند ما یکپارچه خواهیم شد، اما حتی اگر افرادی هم کنار بروند با دلخوری خواهند رفت. الان فضا به شکلی است که تعدادی به دنبال این هستند که چه کسی رییس مجلس شود و به دنبال یارگیری هستند و بعد از آن انتخاب هیات رییسه و رؤسای کمیسیون‌ها مطرح می‌شود.

نماینده مجلس دهم اظهار داشت: ترکیب و کارکرد فراکسیون‌ها تقریبا مشخص است و همه می‌خواهند بگویند که ما ولایی هستیم. اما برداشت من از این مجلس این است که نتوانند موفق عمل کنند و این خیلی بد است، مسئولیت این مجلس بسیار سنگین است و این در شرایطی است که در مجلس قبلی هر جناحی که کم می‌آورد بر سر رقیب می‌زد که او نگذاشته کار کند. اگر اصولگرایان نمی‌توانستند کاری کنند، گردن گروه و جماعت دیگری می‌انداختند، اما این دوره چه می‌خواهند بگویند و گردن چه کسی بیاندازند؟ در فراکسیون ولایی صحبت کردم که خیلی خوشحال نباشید که مجلس یکدست شده است؛ چرا که در مجلس دهم بحث رقابت مطرح بود، اما در مجلس آینده رقابتی وجود نخواهد داشت و جایی هم که رقابت نباشد، کار پیش نمی‌رود؛ چراکه شاخصی برای نقد وجود ندارد.

دهمرده با بیان اینکه از طرفی جامعه امید بسیار زیادی به مجلس یازدهم دوخته است و به همین دلیل هم اکثریت طیف ولایی را انتخاب کردند که مسئولیتشان هم بسیار سنگین است، بیان کرد: در مورد خود من هم همین طور است من کار‌های بزرگ انجام دادم، اما اکنون توقع مردم بالا رفته است و من عملا نمی‌توانم توقع آن‌ها را برآورده کنم. انتظار آن‌ها از من به عنوان یک نماینده معمولی، نیست و توقع آن‌ها خیلی بالا رفته است.

وی با نقد عملکرد فراکسیون ولایی مجلس دهم و با اشاره به مدت باقی مانده از دولت دوازدهم، تاکید کرد: علیرغم اینکه قبول دارم دولت ناموفق بوده است، اما به آن‌ها گفتم شما که این همه ادعا دارید چه کار کرده‌اید؟ چه برنامه‌ای دارید؟ نمایندگان مجلس یازدهم می‌خواهند با دولت چه کار کنند؟

عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم در پاسخ به اینکه در رقابت بین قالیباف و حاجی بابایی چه کسی پیروز می‌شود، گفت: بالاخره رییس مجلس یک اصولگرا خواهد شد و این در حالی است که همین الان آن‌ها با یکدیگر دعوا دارند و وقتی خود آن‌ها بر سر کرسی‌های مجلس دعوا دارند، می‌خواهید مسائل مملکت را حل کنند؟

وی با بیان اینکه در مجلس قبل اختلاف بین جریان‌ها بهانه خوبی بود، اما اکنون مردم توقع‌شان بسیار بالا است و می‌دانم که این مجلس نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، افزود: این به معنای این نیست که دوست نداشته باشیم مجلس کسب موفقیت کند، اتفاقا با شرط و شروط‌هایی می‌تواند موفق باشد، اما می‌دانم که اینگونه نمی‌شود و به جایی نمی‌رسیم و به سمتی می‌رویم که بگوییم مجلس پیشین خیلی خوب عمل کرد. بنابراین دوستان حاضر در مجلس برای خدا بحث‌ها را کنار بگذارند و قربتا الی الله به این جمع‌بندی برسند که افرادی را که دارای توانمندی بیشتر برای نامزدی انتخابات هستند، انتخاب کنند. دعوا را کنار بگذارند و افرادی که توانمند هستند را انتخاب کنند.

وی درباره شاخصه‌های افراد توانمند با بیان اینکه مشخص کردن این کار بسیار سخت است و آیتم‌های فراوانی دارد، گفت: از جمله این آیتم‌ها این است که آن فرد امتحان خودش را پس داده و کار اجرایی قوی انجام داده باشد؛ دزدی نکرده و در کار خودش موفق باشد و همچنین آدم صادقی باشد. کسی که با خانواده خودش مشکل دارد، آیا می‌تواند مملکت را درست کند؟ باید دید چه کسانی برای نماینده تبلیغ کرده‌اند و او وامدار چه کسانی است، هر آدمی را به راحتی از اطرافیانش می‌توان تشخیص داد. باید دید که چه کسانی برای این افراد کار کردند؛ چراکه در راه رضای خدا برای او کار نکرده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس دهم تصریح کرد: ممکن است برخی هم کار اجرایی کرده باشند، اما باید دید که در کارشان موفق بوده‌اند یا نه؛ باید دید با پول‌هایی که در اختیار داشته چه کرده و چه کسانی از اطرافیان آن‌ها تخلف کرده‌اند و حتی اگر خود فرد هم سالم باشد، اما نتواند اطرافیانش را کنترل کند، باز هم به درد ریاست مجلس نمی‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از این مجلس توقع دارند، تصریح کرد: اگر ملت از این مجلس ناراضی باشند، باید به کجا پناه ببرند؟، ادامه دارد: مردم از همه چیز زده شده‌اند می‌گویند دولت را قبول نداریم و به آن نقد دارند، اما از آن طرف این مجلس چه کرده و چه می‌خواهد بکند؟ آیا رانت‌خواران و آقازاده‌ها را پای میز محاکمه می‌کشاند یا باز خط قرمز دارند؟!

نماینده زابل با انتقاد از رئیسی گفت: باید با دانه‌درشت‌ها برخورد کنیم، اما ما با کلمات بازی می‌کنیم، اگر ما ادعای عدالت علی بن ابی‌طالب را داریم لااقل با کلمات بازی نکنیم و حداقل اقرار کنیم که مشکل داریم. اگر با ۲۰ دانه درشت برخورد کنند، دیگران حساب کار خودشان را می‌کنند. وقتی این کار نکنیم، مردم می‌گویند این‌ها فقط آ‌مدند گرد و خاک راه بیاندازند.

منتخب زابل در مجلس یازدهم با بیان اینکه کسی که می‌خواهد به هر طریق و قیمتی در مجلس رای بیاورد، مشخص است که نمی‌تواند نماینده درست و مسئولی باشد. داریم فرصت‌ها را برای این مملکت و ملت از دست می‌دهیم و از رهبری برای هر تصمیمی استفاده می‌کنیم و برای هر تصمیم‌گیری از ایشان می‌خواهیم نظر بدهند، پس خود مسئولان چه کاره هستند؟ نمی‌شود که همه مسائل را رهبری حل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
5
32
اینها برای قدرت امدند یا خدمت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
برای .... آمدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اینان شیفتگان قدرتند نه تشنگان خدمت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
این 65 میلیارد رشوه قضیه اش چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
4
25
بی خیال به کی میگن؟ اینا مگه چه غصه ای دارند؟
قیمت سکه طرح جدید ۳ خرداد ۹۹ به ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
4
8
آیا ممکن است ویروس قدرت طلبی در این دوره مجلس جهش پیدا کند و قیمت سکه و طلا بترتیب 15000 تومان و 50000 تومان شوند؟ بعید نیست. ما باید منتظر آنروز باشیم زیاد دیر هم نیست. سرمایه داران تا میتوانند سکه و دلار میخرند فقرا تا میتوانند سفره هایشان را کم رنگتر میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
5
27
با رای اقلیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
رای اکثریت های شما که مردم را خونه خراب کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اکثریت ها هم دیدیم جز عکس سلفی کار دیگری بلد نبودند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
شما و امثال شما می گویید رای اکثرین خونه خراب کردن بپرس چه کسانی در مسیر دولت سنگ اندازی کردن الان چطور با اشتیاق فریاد می زدن ما برجام آتش زدیم چرا جون فهمیدن چی به چیه فاتحه شانه خوانده .الان که انتخاب شدن با دنیا و برجام چطور و چگونه رفتار خواهند کرد یا اینکه دوباره برجام را هدیه الهی میدانند و مسیر برجام را ادامه خواهند داد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
در نبود اخلاق همه سر و ته یک کرباسند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
2
23
اصول گراها هم مثل شما . وقتی چیزی ندارید به آنها گیر می دهید . چرا از حق و حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی و کارگرها چیزی نمی گویید . رسانه فقط شده حمایت بی خود از یک طیف لابد جای تان گرم است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
11
8
هر کسی رییس مجلس بشه چیزی به اصلاح طلبان نمیرسه اما از قرار معلوم رییس شدن قالیباف برای آنها دردناکتر است پس باید آنچه که آنها را درد می آورد انتخاب کنند فردا معلوم می شود هر کسی رییس شود آنها ناراحت می شوند چون خودشان رفوزه شدند
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اگر با این نگاه وارد مجلس شدند مطمئن باشید مانند مجلس قبل رسوا خواهند شد.
بزرگوار کار برای خدا جنجال و هیاهو ندارد و این همه سر و صدا برای ریاست مجلس بی معنی است.
اگر می خواهند گره از مشکلات مردم باز کنند دعوا بر سر ریاست چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
19
7
آفتابی ها اصلا مهم نیست کی رئیس مجلس باشه
این مجلس انقلابی کاری خواهد کرد کارستان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عزيزم علائم شيزوفرني داري .كاري واسه خودت بكن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خوش بحالت خوش خیال منتظر باش تا کاری کنن کارستون
بی طرف
| France |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ناشناس 19:45 شب دراز است وقلندر بیدار. خیلی خوش بین نباش. روزی خواهدرسید که مردمی که به حضرات جنجالی فعلی رای داده اند با وای برما ، وای برما خودشان را مورد مواخذه قراردهند
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
کارستان هاشون در محلس های قبلی هنوز باعث سرافرازی کشور هستش...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
7
خیلی به این یا آن امید نداشته باشید،
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
15
8
سکه هفت میلیونی مربوط به مجلس دهم است وربطی به مجلس یازدهم نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
5
9
شما رقابت سالم رو اسمش را از حسادت به جناح رقیبتون میگذارید دعوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدا نکشدت.خیلی خندیدم:)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
5
10
رقابت برای خدمته نه برای قدرت مثل رقابت اصلاحات
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
12
خدا کنه دربین این دعواها مردم بیشتر از این له نشوند
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
10
2
بقول رضایی عامل فقر و فلاکت مردم ایران آمریکایی ها هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
13
10
اگه اصلاح طلبان نبودند اینها ده برابر برای مردم خدمت می‌کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
6
4
در بین این دعوا کشتی رسید به ونزوئلا که خدا را شاکریم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
13
11
به کوری چشم بدخواهان این مجلس به درد مردم خواهد خورد
پاسخ ها
بی طرف
| France |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
بدخواه واقعی شما جنجالی ها هستید که همیشه عینک بدبینی به چشم داشتیدو بجز خودتان دیگران را آنسوی پرچین می بینید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
جوش نزنید اون که باید رئیس بشه الان مشخص شده
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
3
شماچراغصه آنهارامیخورید.چندسال اصلاح طلبهاخوردند
چندسال دیگه هم اینها می خورند.
حسن مظاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
2
2
جناب آقای حسینی جناب نیکزاد و جناب .......
ما گله مند آقای احمدی نژاد و تیم اقتصادی ایشان که آقای حسینی در راس آن بودند هستیم
متاسفانه با آن عملکردتان و در ادامه این دولت کم کار داریم به فلاکت می رسیم و مردم نه از ان دولت و نه این دولت راضی نیستیم
شما بجای اینکه برای رفع مشکلات و خدمت به مردم تلاش بکنید ولی متاسفانه
برای ریاست خودتان دارید جانفشانی می کنید
آیا این بود وحدت و این بود شعارهایی که دادید
آیا ما از شما درخواست پیگیری ریاست کرده بودیم
و آیا خداوکیلی شما و همفکرانت در حد و اندازه یک قوه هستید
چرا با مردم بازی می کنید
بجای ریاست باید کنار هم قبل از افتتاحیه جمع می شدید و راهکاری برای برون رفت از این مشکلات کشور می پرداختید
یک مقدار به فکر مشکلات مردم می بودید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
4
2
دعوایی در کار نیست....می خواد بگه فقط لیست امید خوب بود و بس......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
1
1
...هیچ دعوایی نیست
معلم شهرری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
واقعا متاسفم که این گونه مجلس که برای به قدرت رسیدن ریاست مجلس هم دیگر را خراب می کنند .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
3
بذارین مجلس کارش رو شروع کنه بعد شروع کنین به تخریب کردنش
فعلا جلسه اول برگزار شده نه اینکه مثلا چند سال از عمرش بگذره .
شما اول گزارش بدین عملکرد اصلاح طلبان در این 8 سال گذشته چی بوده بعد گیر بدین به مجلس آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
افراد مجلس جدید در پست و سمتهای قبلی خودشان را نشان داده اند.آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
2
مجلس الحمداله براحتی رییس خود را انتخاب کرد. تمام.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
6
داشتم فکر می کردم که کدام مجلس درد مردم را دوا کرده....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
3
تا بوده همین بوده.... زیاد سخت نگیرید جفتشان سروته یک کرباسند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
6
0
به کوری چشم دشمن مجلس کارش را با همدلی و وحدت شروع کرد و این آغاز راه است بدخواهان بدانند تفرقه افکنی آنها جز آبروریزی برای خودشان هیچ تاثیری ندارد و دیدید علرغم این همه تهاجمات بر علیه قالیباف ایشان با 230 رای رئیس مجلس شد و این یعنی این که 4 درصدی ها باید حساب خود را بدانند با افتتاح مجلس یازدهم و با ریاست آقای قالیباف روح تازه ای به جامعه تزریق شد ان شاءالله که در راه پیشرفت کشور و ملت پیروز و موفق باشند
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
1
0
باید زمان بگذرد وعملکرد این اساتید را ببینیم تا بتوانیم درموردآنان قضاوت کنیم.اساتید مجلس قبلی که مجموعا بجز چند استثنا بی خاصیت ومنفعل وناکارامد از کار درآمدند مایندگان باید بدانندکه خداوند بزرگ این فرصت را برای آنان فراهم کرده است که خلوص نیت آنان را نسبت به خود ومردم در بوته آزمایش بگذارد.مراقب باشند در این دوره چهارساله سربلند بیرون بیایند ورفوزه نشوند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین