کد خبر: ۶۵۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
تبلیغات

چگونه خودرو اجاره کنیم؟

هنگام اجاره خودرو بدون راننده، قیمت اجاره ماشین، مهم‌ترین نکته می‌باشد. تمام خودرو‌های نوین رنتال، تحت مالکیت رسمی این شرکت بوده و اجاره خودرو بدون واسطه صورت می‌پذیرد. عدم وجود واسطه سبب ارائه ارزان‌ترین قیمت کرایه ماشین می‌گردد؛ همچنین نبود واسطه باعث می‌شود تا بدون محدودیت زمانی، خودرو مورد نظرتان را از یک تا هر تعداد روز که می‌خواهید اجاره کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

با نوین رنتال، تجربه اجاره خودرو منحصر به فرد در بیشتر شهر‌های ایران را با خدمات برتر نظیر رزرو خودرو در ۲۴ ساعت شبانه روز با بیش از ۱۰۰ نوع وسیله نقلیه را از دست ندهید.

اجاره خودرو در سراسر ایران

ما در نوین رنتال، به دنبال خلق تجربه‌ای فوق العاده از خدمات اجاره ماشین در تهران بدون راننده یا سایر شهر‌های ایران برای شما هستیم. در هر کجای ایران که هستید و در هر ساعت شبانه روز، می‌توانید بدون نیاز به ارائه هرگونه وثیقه نظیر چک، سند و ... خودرو مورد نظر خودر را اجاره و در نقطه تعین شده توسط خودتان تحویل و در شهری دیگر عودت دهید.

چگونه خودرو اجاره کنیم؟

همچنین قیمت ارزان اجاره خودرو، ارائه خودرو‌های تمیز و در حد صفر، عدم محدودیت برای انتخاب بازه زمانی اجاره ماشین، خدمات ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو بدون راننده، پوشش‌های بیمه‌ای کامل، پشتیبانی و امدادرسانی جاده‌ای در سراسر ایران، تنها بخشی از خدمات شایسته نوین رنتال است.

اجاره خودرو بدون راننده در نوین رنتال

ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده در دو دسته خودرو‌های ایرانی و خارجی اجاره داده می‌شود. این خودرو‌ها در تیپ ومدل‌های مختلف نظیر: خودرو‌های شاسی بلند و سواری و کروک و کوپه و ون اجاره داده می‌شوند.

مجموعه اجاره خودرو نوین رنتال با ارائه خدمات منحصر بفرد در زمینه اجاره خودرو توانسته فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش دهد. به گونه‌ای که هم اکنون اجاره خودرو بدون راننده در کرج، اجاره خودرو بدون راننده در مشهد، اجاره خودرو بدون راننده در شیراز و کرایه ماشین عروس و…. شرکت نوین رنتال در حال فعالیت بوده و به سطح بالایی از رضایت مشتری رسیده است. خودرو‌های موجود در نوین رنتال مدل سال بوده و دارای کارکرد کمتر از ۱۵۰۰ کیلومتر می‌باشد.

چگونه می‌توان خودرو بدون راننده رزرو کرد؟

مشتریان می‌توانند پس از انتخاب خودرو مدنظر خود در لیست ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و یا واتسپ به صورت آنلاین خودرو رزرو کنند.

به منظور رزرو خودرو در این شرکت باید غیر از مبدا و مقصد خودتان، تعداد روز‌های مورد نظر یا حداقل ساعت‌هایی را که قصد دارید به اجاره ماشین بدون راننده بپردازید تعیین کنید. حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده ۳ روز می‌باشد. اجاره ماشین عروس به صورت ساعتی و روزانه می‌باشد.

چگونه خودرو اجاره کنیم؟

اجاره خودرو در تهران

اگر اهل تهران هستید یا قصد سفر به تهران را را دارید، بنا به دلایل مختلف ممکن است نیاز به اجاره ماشین داشته باشید! نوین رنتال، برای کرایه انواع ماشین بدون راننده در کنار شما خواهد بود، تا تجربه‌ای فوق العاده از رانندگی در تهران را داشته باشید.

نوین رنتال، علاوه بر خدمات ویژه برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران، سرویس‌های کامل و برتری نظیر ترانسفر فرودگاهی و ... را در زمان اجاره ماشین برای شما فراهم می‌کند. در فرودگاه، یا هر نقطه دلخواه دیگری در تهران، نوین رنتال ماشین را تحویل شما خواهد داد و می‌توانید به راحتی در تهران و یا هر شهر دیگری خودرو را عودت دهید.

قیمت اجاره خودرو

هنگام اجاره خودرو بدون راننده، قیمت اجاره ماشین، مهم‌ترین نکته می‌باشد. تمام خودرو‌های نوین رنتال، تحت مالکیت رسمی این شرکت بوده و اجاره خودرو بدون واسطه صورت می‌پذیرد. عدم وجود واسطه سبب ارائه ارزان‌ترین قیمت کرایه ماشین می‌گردد؛ همچنین نبود واسطه باعث می‌شود تا بدون محدودیت زمانی، خودرو مورد نظرتان را از یک تا هر تعداد روز که می‌خواهید اجاره کنید.

از دیگر ویژگی‌های برجسته شرکت اجاره خودرو ناواران، ارائه قرارداد و فاکتور رسمی و امکان اجاره خودرو با تخفیف ویژه می‌باشد.

آیا اجاره خودرو بدن نیاز به چک و سند امکان پذیر است؟

بله. رویکرد جهانی و نوین نوین رنتال در پدیده اجاره خودرو، علاوه بر ارائه طیف گسترده خدمات و پشتیبانی‌های گوناگون، این امکان را ایجاد نموده که بتوانید به راحتی در تهران و سایر شهر‌های ایران، خودرو مدنظر خودرو را بدون ارائه چک، سفته، سند و یا هر گونه ضمانت دست و پاگیر دیگر تنها با یک درخواست اجاره و در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

چگونه خودرو اجاره کنیم؟

اجاره ماشین با راننده

در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید از خودرو‌های اجاره‌ای با راننده شرکت استفاده کنید. برای اجاره خودرو با راننده نیاز به هیچ مدرکی نیست. در واقع نوین رنتال این شرایط را برای مشتریان خود فراهم آورده تا بدون مدرک خودرو اجاره کنند. درصورتی‌که خودرو موردنیاز خود را با راننده کرایه کنید شرکت دیگر هیچ مدرکی را از شما برای ضمانت دریافت نمی‌کند و تمام مسئولیت خودرو بر عهده خود راننده شرکت خواهد بود.

اجاره ماشین عروس

شرکت اجاره خودرو نوین رنتال در بهترین شب زندگیتان در کنار شما خواهد بود. خدمات ارائه شده اجاره ماشین عروس در دو نوع خدمات اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده می‌باشد. لیست خودرو‌های موجود برای ماشین عروس با توجه به بودجه‌ای که شما در نظر گرفته‌اید به‌صورت روزانه و ساعتی کرایه داده می‌شود. یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده شرکت، گل‌آرایی ماشین عروس و دست گل عروس می‌باشد. شما می‌توانید در صورت نیاز به امور گل آرایی مراسم خود نظیر دست گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس را به ما واگذار کنید. می‌توانید برای مشاهده نمونه ماشین‌های عروس گل‌آرایی شده به صفحه اجاره ماشین عروس مراجعه کنید.

تمامی خودرو‌های اجاره‌ای ضد عفونی می‌شوند

حتما اطلاع دارید که شیوع بیماری کرونا، باعث شده است که بسیاری از ایرانیان در شهر‌های مختلف جهت رفت و آمد‌های روزمره و همچنین مسافرت‌های بین شهری خود، استفاده از ماشین شخصی یا خدمات اجاره ماشین بدون راننده را جایگزین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو، اتوبوس، تاکسی و حتی هواپیما کنند.

پیرو همین مسئله و نیاز افراد به خدمات اجاره خودرو، لازم می‌دانیم، بر اساس تحقیقات انجام شده؛ اعلام کنیم که ما در مجموعه نوین رنتال؛ جهت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری، تمام خودرو‌های ناوگان خود را علاوه بر ضدعفونی‌های مرتب دوره ای، قبل از تحویل و پس از عودت ماشین، کابین، بدنه و تمام تجهیزات آن را به صورت کامل و دقیق ضدعفونی می‌کنیم. این مساله باعث شده تا تاکنون هیچ مورد مشکوکی از بین استفاده کنندگان از خدمات مجموعه نوین رنتال گزارش نشود.

هم چنین شایان ذکر است که اعلام داریم کلیه پارکینگ‌های این مجموعه مجهز به سیستم‌های ضد عفونی خودرو شده اند و حتی خودرو‌های موجود در پارکینگ نیز به طور دوره‌ای ضد عفونی می‌شوند. در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه یا مرتبط با اجاره ماشین بدون راننده می‌توانید به بخش پشتیبانی وب سایت نوین رنتال مراجعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین