کد خبر: ۶۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
مشتاق:

استخرها فعال شوند، برخورد می‌کنیم

رئیس هیأت شنا خراسان رضوی گفت: هیچ پروتکل و دستورالعملی برای بازگشایی استخرهای شنا صادر نشده است.
استخرها فعال شوند، برخورد می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

مجید مشتاق در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشایی استخرهای ورزشی گفت: این ماجرا کاملا تخلف است و اگر موردی را مشاهده کنیم با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم. هیچ پروتکل و دستورالعملی برای بازگشایی استخرهای شنا صادر نشده است.

وی افزود: در برخی مناطق سفید کشور زمزمه این بازگشایی بود که باز همان‌جاها هم استانداری‌ها اجازه شروع دوباره فعالیت‌های استخرهای شنا را ندادند.

مشتاق بیان کرد: نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان نوشتم و از او خواستم تا درباره بازگشایی استخرهای شنا برای قهرمانان که بتوانند تمریناتشان را دنبال کنند، تعیین تکلیف کنند اما ایشان شفاهی با این مسأله هم مخالفت کردند.

وی تصریح کرد: استخرهایی که به صورت غیرمجاز پیامک می‌دهند و مردم را دعوت به حضور و ثبت‌نام می‌کنند، تخلف می‌کنند و با آن‌ها برخورد می‌کنیم، مردم مراقب باشند که برخی از این استخرهای متخلف با این بهانه که فعلا پیش ثبت‌نام می‌کنیم از مردم پول می‌گیرند و بعد می‌گویند اجازه باز شدن استخر را ندادند.

رئیس هیأت شنای خراسان رضوی در پایان گفت: یکی از استخرهای مشهور مشهد که این روزها پیامک‌های تبلیغاتی برای مردم می‌فرستد تا از فضای استخر روباز آن مجموعه استفاده کنند اگرچه فضای استخر روباز آن مجموعه بیشتر برای آفتاب‌گیری است، اما باز هم تخلف محسوب شده و جلوی این کار را می‌گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین