کد خبر: ۶۵۴۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
فرماندار اندیکا :

آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های اندیکا مهار شد / میزان خسارت ها مشخص نیست

فرماندار شهرستان اندیکا گفت: آتش‌سوزی در آب بید و آب کره پس از مهار در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد، دوباره شعله‌ور شد که با کمک سازمان‌های مختلف حریق اطفاء و امروز برای جلوگیری از آتش‌سوزی مجدد مراتع توسط بالگرد آبپاش خنک‌سازی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حیدر کاظمی امروز جمعه شانزدهم خردادماه در گفت وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت آتش‌سوزی‌های مراتع و جنگل‌های شهرستان اندیکا، اظهار کرد: آتش‌سوزی که در مناطق آب بید و آب کره روز سه‌شنبه ۱۳ خردادماه مهار شده بود، روز چهارشنبه به علت شیب و صعب‌العبور بودن مناطق مجدداً آتش شعله‌ور شد.

وی افزود: روز اول آتش‌سوزی ستاد مدیریت بحران تشکیل و گروه‌های مختلفی از منابع طبیعی، محیط زیست، نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر برای مهار آتش اعزام شدند.

آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های اندیکا مهار شد / میزان خسارت ها مشخص نیست

فرماندار شهرستان اندیکا با بیان اینکه چهارشنبه مجدداً آتش شعله‌ور شد، گفت: برای اطفاء حریق از شهرستان‌های اندیمشک، باغملک، ایذه، مسجدسلیمان و لالی برای کمک درخواست شد که یگان‌های حفاظتی خود را اعزام کردند.

کاظمی ادامه داد: هوانیروز مسجدسلیمان نیز برای هلی برد نیروها کمک کرد؛ همچنین بالگرد آبپاش از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان برای مهار آتش اعزام شد.

وی اضافه کرد: امروز نیز بالگرد آبپاش مراتع را خنک‌سازی کرد و آتش به‌طور کامل مهار شد.

گفتنی است، میزان خسارت وارده به مراتع و جنگل‌های اندیکا هنوز برآورد نشده است.

لازم به ذکر است، روز شنبه ۱۰خردادماه نیز مراتع و جنگل‌های مانداب و کرچل بخش آبژدان اندیکا دچار آتش‌سوزی شدند که مهار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
ظاهرا طبق سفارش......... برای فراری دادن اجنه ازداخل شهرها به بیرون اقدام به آتش زدن عمدی مراتع کرده اند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین