کد خبر: ۶۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

زالی: همچنان نیازمند رعایت جدی تر نکات بهداشتی توسط شهروندان هستیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از بستری شدن ۲۰۹ نفر در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستانهای استان تهران در شبانه روز گذشته خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ مورد جدید در بخش‌های عادی و ۶۷ مورد جدید نیز در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان تهران با تشخیص کووید ۱۹ بستری شدند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان‌های و مراکز درمانی گفت: در طی شبانه‌روز گذشته ۱۲ درصد مجموع مراجعان به حوزه‌های بهداشتی ودرمانی نیازمند به بستری در مراکز درمانی داشتند که نسبت به روز گذشته رشد داشته است.

زالی: همچنان نیازمند رعایت جدی تر نکات بهداشتی توسط شهروندان هستیم

به گفته وی، زمینه الگوی مراجعان نیاز به بازنگری دارد و این افزایش آماری باید مورد توجه قرار گیرد زیرا می‌تواند نشان‌دهنده تغییر الگوی مراجعان به بیمارستان‌ها و یا تغییر معیارهای بستری در تهران باشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران همچنین به مثبت شدن آزمایشات PCR در ۳۹ درصد افراد بستری در بخش‌های درمانی در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد که این آمار نیز رشد نسبتا ملایمی را نسبت به روزهای قبل نشان می‌دهد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، زالی با توجه به استمرار بازگشایی‌ها در استان تهران به شهروندان اکیدا توصیه کرد بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اصرار ورزیده و همچنان ملاحظات بهداشتی و حفاظتی را به صورت جدی مدنظر قرار دهند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پایان تاکید کرد: با توجه به افزایش تراکم و ترددهای درون شهری، تغییر چگالی جمعیتی و تغییرات ایجاد شده در الگوی بستری در شهر تهران همچنان نیازمند به رعایت ملاحظات بهداشتی عمیق‌تر و جدی‌تر توسط شهروندان تهرانی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین