کد خبر: ۶۵۴۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

۲۸ محصول دانش بنیان مقابله با کرونا در استان اردبیل رونمایی می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ۲۸ محصول دانش بنیان مقابله با کرونا در استان اردبیل با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حبیب ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: 28 محصول دانش بنیان مقابله با کرونا در استان اردبیل با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سفر یک روزه به استان خواهد داشت افزود: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سفر یک روزه به استان خواهد داشت که در آن علاوه‌بر رونمایی از محصولات فناوران پارک علم و فناوری مجتمع‌های علمی را نیز افتتاح خواهد کرد.

۲۸ محصول دانش بنیان مقابله با کرونا در استان اردبیل رونمایی می‌شود

ابراهیم‌پور در ادامه تصریح کرد: مجتمع‌های مراکز علم و فناوری استان، مراکز نوآوری پژوهشی استان و مرکز نوآوری صنعتی استان اردبیل ازجمله مجموعه‌هایی هستند که با حضور معاونت ریاست جمهوری مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل صمن قدردانی از تلاش مخترعان بیان کرد: استان اردبیل در حوزه تولید محصولات پیشگیری و مقابله با کرونا مانند دستگاه تولید‌ انواع ماسک‌، جزء برترین استان‌ها قرار دارد.

گفتنی است؛ هم‌اکنون در مناطق مختلف استان اردبیل 31 شرکت دانش بنیان تحت نظارت پارک علم و فناوری استان مشغول فعالیت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
چقدر سریع سریع داریم پیشرفت می کنیم!!!!!
عند دانش بنیانبمااااااااا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین