کد خبر: ۶۵۴۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰

تشکر توئیتری علی مطهری از ابراهیم رئیسی

نماینده ادوار مجلس در خصوص اجرای قانون جرم سیاسی نوشت: «این قانون یک گام به جلو در مسیر رعایت حقوق شهروندی منتقدان و مخالفان نظام است».
تشکر توئیتری علی مطهری از ابراهیم رئیسی
آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «‌اجرای قانون جرم سیاسی و تفکیک متهم یا مجرم سیاسی از امنیتی، یک گام به جلو در مسیر رعایت حقوق شهروندی منتقدان و مخالفان نظام است. سالها حقوق آنها تحت عنوان متهم یا مجرم امنیتی ضایع شده است. از آقای رئیسی بابت این اقدامشان باید تشکر کرد.»

تشکر توئیتری علی مطهری از ابراهیم رئیسی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عاشق خدا
|
Germany
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
صرف منتقد يا مخالف بودن نبايد تلقي جرم داشته باشد . مخالف حرف براي گفتن دارد . هر نظام سياسي داراي حوزه هاي متعددي است مثل سياست ، اقتصاد ، فرهنگ ، جغرافياي انساني و ..... وقتي كسي مي گويد من در اين حوزه با رويكردهاي نظام مخالفم نبايد اينطور تلقي شود كه او ميخواهد براندازي كند . اين طرز تلقي نشان دهنده عدم بلوغ سياسي است . تعطيلي برخي از روزنامه ها ، انحصاري كردن تلويزيون . دستكاري در اينترنت . ايزوله كردن دانشگاه ها و.... اينها داراي مضراتي هستند كه بسيار بيشتر از فوايد موقتي اين رفتار است . جامعه بسته ، آدمهاي بسته توليد مي كند و اين آدمها متقابلا جامعه را دگم تر و بسته تر مي كنند . جامعه را در يك دور باطل مي اندازد . توصيه خداوند در قرآن به نداشتن احزاب نيست بلكه توصيه به وحدت احزاب است . وحدت به معني به نقطه اشتراك رسيدن و يافتن عقلايي ترين راه كارها در امور و نه اطاعت كوركورانه . چاپلوسي و تملق نيز در قرآن از جمله صفات زشت است چون باعث انحراف و خود بزرگ بيني شخص تملق شونده مي شود . اگر ايمان داشته باشيم و بپذيريم كه رفتار و سكنات ما براي رضاي خداوند باشد به راحتي مي توانيم همديگر را تحمل كنيم و در كنار هم با هر عقيده اي كار كنيم . حق اعتراض را براي مردم محفوظ نگهداريم و به مردم اجازه برگزاري اجتماعات بديم . آدمهاي خودسر را مهار كنيم و اجازه نديم به جان ديگران بيفتند . به قانوني كه خودمان نوشتيم احترام بگذاريم و به آزاديهايي كه در آن پيش بيني كرديم ارج بگذاريم و شبهات را از بين ببريم . اگر درست رفتار كنيم افسردگي جمعي بوجود نخواهد آمد . حب وطن از بين نخواهد رفت . كينه جاي دوستي را نخواهد گرفت . هموطنان عزيز بدانيد كه قدرت در دست مردم و متعلق به مردم است . وهيچ نهاد ، حزب و يا شخصي نمي تواند آن را مصادره كند .اين قانون خداوند است . هر تبديل و تغييري موقتي است . در نهايت اين مردم هستند كه عنان و اختيارشان را بدست خواهند گرفت . پس بياييم و قوانين زندگي سياسي و .... را با قانون خداوند منطبق كنيم . و من ا.....التوفيق
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین