کد خبر: ۶۵۴۹۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

دلالان برای پیشگیری از ریزش قیمت‌ دلار دست به کار شدند

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به دیروز سقف کانال ۱۶ هزار تومان باقی ماند.
دلالان برای پیشگیری از ریزش قیمت‌ دلار دست به کار شدند
آفتاب‌‌نیوز :

امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان فروخته شد. نرخ خرید دلار از صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است . به نظر می‌رسد ثبات قیمت‌ها در بازار ارز نشانه‌ای از مقاومت جدی بازار نسبت به کاهش قیمت باشد با این حال بررسی‌ها نشان می دهد روند ریزشی به زودی بر بازار حاکم خواهد شد.

گزارش های رسیده حاکی از آن است که دلالان با هدف پیشگیری از ریزش قیمت‌ها در بازار تلاشی جدی را به کار بسته‌اند. آنها در برخی ساعات روز از خرید و فروش امتناع کرده و در برخی ساعات نیز نسبت به انجام معاملات صوری در سقف قیمت اقدام می کنند تا مانع از ریزش قیمت‌ها شوند.

قیمت هر یورو در صرافی‌های بانکی نیز مانند دیروز برابر با ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان گزارش شد . نرخ خرید یورو از مردم نیز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
...... به خاطر منافع خود باعث ضرر رساندن و در سختی قرار گرفتن مردم می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Kuwait |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
قیمت دلار دارای نوسانات است که این واقعیت طی چندین سال گذشته بوضوح دیده می شود کما اینکه ابتدای انقلاب 7 تومان بوده و الان مثلا 16800 تومان است حالا کمی کمتر بشود یا کمی بیشتر تابع همان نوسانات میباشد که حالا دلالان این نوسانات را افزایش می دهند ولی مشکل اصلی اینجاست که کلا روند قیمت دلار در کشور در حال افرایش بوده و این بخاطر چهارتا دلال نمی تواند باشد بلکه به لحاظ بنیه اقتصادی کشور وسیاستهای ان است و با این ترتیب این وضعیت افزایش روند قیمتی متاسفانه وجود خواهد داشت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین