کد خبر: ۶۵۴۹۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها؛ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹+جدول

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کنون ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۸۳۵۱ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۱۳ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ نفر رسید.  متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳۵۱ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۱۳۶ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۶۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت راقبت قرار دارند.  تا کنون یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و استان‌های هرمزگان، کردستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.  بر اساس همه شواهد و مطالعات و توصیه‌های جهانی، همچنان شستن مکرر دست‌ها برای ۲۰ ثانیه با آب و صابون، رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک به خصوص در هنگام حضور در تجمعات و فروشگاه‌ها به قوت خود باقی است. نگاهی به تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد که افزایش اندک روزانه را در روزهای اخیر شاهد هستیم و مردم باید بیشتر به رعایت نکات بهداشتی توجه کنند. به نظر می‌رسد در مورد کرونا، عادی پنداری اتفاق افتاده که پیامدهای ناگواری را در روزهای آتی خواهد داشت. البته بسیاری از شهرستان‌ها در وضعیت سفید هستند و انتظار داریم مردم با رعایت نکات بهداشتی این وضعیت سفید را حفظ کنند و وضعیت استان‌های با وضعیت قرمز نیز سفید شود.

آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها؛ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹+جدول

بعد از اینکه وزارت بهداشت، ارائه آمار بیماران کرونا به تفکیک استان را متوقف کرد، مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی، آمار شیوع کرونا در استان‌های مربوط به خود را اعلام می‌کنند. با این حال، در برخی استان‌ها مثل تهران، خراسان رضوی، مازندران، گلستان، قم، اصفهان، گیلان و البرز آماری اعلام نمی‌شود یا اگر هم اعلام می‌شود به صورت ناقص است. به گفته مقامات وزارت بهداشت، وضعیت برخی از این استان‌ها از نظر شیوع کرونا قرمز است. در برخی استانهای دیگر نیز آمار شفاف و کاملی از بیماران کرونا ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها؛ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹+جدول

در ادامه آمار رسمی بیماران کرونا در سراسر کشور تا ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ آمده است. منبع این آمار، اظهارات مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها است.

  استان مورد جدید فوتی بهبودیافته نعداد کل مبتلایان
1 آذربایجان شرقی   ۵۶۷ نفر تا ۸ خرداد   ۸۸۲۰ نفر تا ۸ خرداد
2 آذربایجان غربی ۲۷۱ ۲۵۱نفر تا ۱۸ خرداد ۴۴۴۲ ۷۴۰۶
3 اردبیل ۵۹   ۲۰۸۶ ۳۱۰۳
4 اصفهان(به‌جزکاشان) ۷۷ ۶۰۰ نفر تا ۸اردیبهشت    
5 البرز   ۳۴۱ نفر تا ۸ خرداد   ۷۰۸۳ نفر تا ۸ خرداد
6 ایلام ۴۴ ۷۱   ۱۲۱۸
7 بوشهر ۵۷ ۲۲ ۷۴۴ ۱۸۶۸
8 تهران ۲۴۹*      
9 چهارمحال و بختیاری ۴۴ ۳۰ ۷۷۷ ۸۲۹
10 خراسان جنوبی ۱۲ ۴۶ ۷۲۶ ۷۸۷
11 خراسان رضوی        
12 خراسان شمالی ۴۵ ۱۴۱ ۸۳۰ ۲۴۲۲
13 خوزستان ۷۶۴ ۷۰۱ ۱۹۳۲۲ ۲۰۶۷۴
14 زنجان ۱۰ ۱۳۸ ۱۰۰۹ ‭۱۲۲۸
15 سمنان(به‌جزشاهرود)     ۴۹۱ ۵۸۰
16 سیستان‌وبلوچستان ۱۰۹ ۱۵۸   ۳۰۶۷
17 فارس ۱۲۲ ۱۱۵ ۵۸۹۴ ۶۷۶۹
18 قزوین        
19 قم ۲۱      
20 کردستان ۱۸۳ ۱۷۳ ۲۰۰۹ ۴۱۶۷
21 کرمان ۱۴۷ ۹۰   ۲۴۹۰
22 کرمانشاه ۲۲۳ ۱۵۷   ۶۶۹۸
23 کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ ۹   ۸۷۱
24 گلستان   ۳۲۰نفر تا۲۲اردیبهشت    
25 گیلان        
26 لرستان ۱۶۰ ۱۶۹ ۴۹۵۹ ۵۱۶۸
27 مازندران ۶۳      
28 مرکزی ۶۹ ۱۷۶   ۲۴۱۶
29 هرمزگان ۳۵۸ ۷۵   ۵۹۶۳
30 همدان   ۱۲۰نفر تا ۱۷خرداد   ۱۱۰۸نفر تا ۱۷خرداد
31 یزد   ۲۱۷نفر تا۲۶اردیبهشت    

***

ابتلای ۲۰ هزار نفر در خوزستان به کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز ۷۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد.

علی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۱۸لغایت ۱۹خرداد) موارد شناسایی به شرح زیر اعلام میگرد:

حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۳۹۰ مورد
حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول: ۲۴۲ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان: ۱۲۵ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر: ۶ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان: ۱مورد

شناسایی شده است و به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌گردد. از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۶۰۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۵ بیمار نیز بستری شدند.

وی افزود:با احتساب موارد جدید، تعداد کل مبتلایان ۲۰۶۷۴ نفر میباشد ودر حال حاضر ۶۵۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند. خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۹۳۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند. متاسفانه در شبانه روز گذشته، تعداد ۲ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۱۱ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۴ مورد و در حوزه دانشکده شوشتر ۱ مورد بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

ابتلای 160 نفر دیگر به کرونا در لرستان

با فوت یک نفر مجموع جانباختگان به ۱۶۰ نفر رسید.

از ۸۴۹ نمونه ارسالی در طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه های مرجع استان تعداد ۱۶۰ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.

از ابتدا تا کنون تعداد ۱۶۹ نفر از هم استانی ها به علت کووید ۱۹ جان باخته اند.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ خبر داد: تا کنون ۲۹۸۲۳ نمونه ی از بیماران مشکوک به "کووید ۱۹" در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۲۶۹۱۰ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۵۱۶۸ مورد مثبت و تعداد ۲۱۷۴۲ نمونه منفی اعلام شده است. تعداد ۴۰ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند. از ابتدا تا کنون تعداد ۴۹۵۹ نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

آمار بیماران کرونایی یزد بیشتر از سایر شهرستان‌های استان

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد: هم اکنون ۹۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

سلمانی  اظهار داشت: تعداد موارد شناسایی شده بستری و سرپایی مشکوک به کرونا در یزد بیشتر از سایر شهرستان‌های استان یزد است.  هم اکنون پنج شهرستان بهاباد، بافق، مهریز، اشکذر و میبد سفید هستند.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد افزود: آمار سه رقمی بیماران کرونایی در استان یزد خوشبختانه به ۹۴ نفر رسید.

سلمانی از هم استانی‌ها خواست تا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

پذیرش ۷۷ فرد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان

۷۷ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعته گذشته این تعداد فرد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند و ۶۹ فرد مبتلا نیز با بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان ترخیص و برای ادامهی روند درمان به منزل بازگشتند.

آرش نجیمی، مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی استان را به علت کرونا ۴۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۸۹ نفر به دلیل داشتن وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی به مردم توصیه کرد: همچنان بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

شناسایی ۶۳ بیمار جدید کرونایی در مازندران

۳۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

۶۳ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در این مدت ۵۱ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۸۲ نفر مرخص شدند گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه ۲۴۶ بیمار گزارش شه است.

دکتر موسوی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برای کاهش انتقال ویروس کرونا در مازندران تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم افزود: ۱۲ بیمار جدید کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه بستری و در این مدت ۵ بیمار ترخیص شدند.

دکتر جلالی با اشاره به روند افزایش بیماری کووید ۱۹ در این مدت تصریح کرد: هم اکنون ۸۱ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۲۳ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شمار مبتلایان به کووید۱۹ در استان کرمانشاه ۶۶۹۸ رسید

با شناسایی ۲۲۳ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۶۶۹۸ نفر رسید.

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شمار مبتلایان به کووید۱۹ در استان کرمانشاه ۶۶۹۸ رسید گفت: از مجموع تعداد مبتلایان استان، ۱۱۶۰ نفر جزو بیماران بستری و ۵۵۳۸ نفر نیز جزو بیماران سرپایی است

مهدی محمدی افزود: متاسفانه طی شبانه روز گذشته با ثبت ۲ مورد فوتی جدید، جمع جانباختگان کرونا در استان از ابتدای شیوع اپیدمی تا کنون به ۱۵۷ نفر رسید. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا امروز ۱۱۶۰ نفر بستری شدند که از این تعداد ۵۵۳۸ نفر ترخیص شده و ۳۱۲ نفر نیز در حال حاضر در بیمارستان‌های استان بستری هستند. با انجام ۶۵۱ نمونه آزمایش شده در روز گذشته، تا کنون ۲۴۵۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.

کرونا در کرمان رکورد زد/ابتلای ۱۴۷ نفر در یک روز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شمار موارد مثبت مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ مورد از میان ۴۵۷ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه های استان اعلام کرد و گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۴۹۰ نفر رسید.

دکتر "مهدی شفیعی" ظهر امروز ۱۹ خرداد ماه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان گفت: با مثبت اعلام شدن جواب آزمایش ۱۴۷ مورد دیگر از میان ۴۵۷ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه های استان مجموع تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان از آغاز اپیدمی تاکنون به ۲۴۹۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه از ۱۴۷ موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها،۶۹ مورد بیماران سرپایی، ۶ مورد پرسنل و ۵۱ مورد اطرافیان بیماران می باشد افزود: بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۶۳ مورد، دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۳۸ مورد و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۸ مورد است. همچنین ۱۵ موارد مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳ مورد نیز در دانشکده علوم پزشکی سیرجان در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از میان این افراد مبتلا شده ۶۰ نفر زن و ۸۷ نفر مرد هستند خاطر نشان کرد: از مجموع تعداد ۲۴۹۰ مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان تعداد ۸۶۳ نفر آنها بستری و ۱۶۲۷ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته گزارش فوت به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ اعلام نشده است خاطر نشان کرد: مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون ۹۰ نفر است.

افزایش ۳۵۸ موردی مبتلایان به کرونا در هرمزگان

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای ۳۵۸ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به ۵ هزار و ۹۶۳ نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان در ارتباط تلفنی خبر ۱۶ رادیو خلیج فارس گفت: از این شمار ۲۰۶ نفر در بندرعباس، ۵۱ نفر در رودان، ۲۹ نفر در قشم، ۲۵ نفر در بندرلنگه، ۱۴ نفر در حاجی آباد، ۱۳ نفر در میناب، ۱۲ نفر در سیریک، ۴ نفر در بندرخمیر و در جاسک و پارسیان هرکدام ۲ نفر ثبت شده است.

وی گفت: با شمار مبتلایان امروز، اکنون بندرعباس سه هزار و ۹۶۱ بیمار، میناب ۴۸۳، قشم ۳۵۰، رودان ۳۳۲، بندرخمیر ۲۱۹، بندرلنگه ۲۲۲، حاجی آباد ۱۵۵، کیش ۷۰، جاسک ۶۵، بستک ۳۸، سیریک ۳۷ پارسیان ۲۷ و در بشاگرد ۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ثبت شده اند.

به گفته دکتر نوروزیان، در ۲۴ ساعت گذشته خانمی ۶۵ ساله از بندرعباس با سابقه دیابت و فشارخون بالا و خانمی ۳۱ ساله دیگری از بندرعباس بدون سابقه بیماری بر اثر ابتلای به کرونا جانباختند و شمار کل جانباختگان به ۷۵ نفر رسید.

فوت ۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سیداحمد هاشمی اظهار کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته، نتایج آزمایش ۴۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ مثبت اعلام شد و متأسفانه ۴ نفر نیز بر اثر ابتلاء به این بیماری فوت کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: تا ظهر ۱۹ خرداد، ۲ هزار و ۴۲۲ نفر در خراسان شمالی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که شامل ۹۷۰ نفر بستری و هزار و ۴۵۲ نفر سرپایی هستند و تعداد آمار فوتی‌ها نیز به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

وی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان‌ها گفت: در شهرستان‌های بجنورد هزار و ۳۰۳ نفر، شیروان ۲۸۰ نفر، فاروج ۱۴۸ نفر، مانه و سملقان ۲۳۱ نفر، جاجرم ۷۳ نفر، گرمه ۵۳ نفر، راز و جرگلان ۱۵۱ نفر و اسفراین ۱۸۳ نفر به طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی و شست و شوی مکرر دست، پرهیز از ترددهای غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تماس با بیماران، پرهیز از دست زدن به سر و صورت بخصوص به ناحیه چشم، بینی و دهان ضروری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان تصریح کرد: با کوشش‌های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون ۸۳۰ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده‌اند.

وی گفت: آزمایش ۳ هزار و ۷۵۳ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون ۱۰۰ بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

شمارمبتلایان کرونا در فارس رو به افزایش است/ مبتلایان کرونایی در فارس ۶۷۶۹ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۱۰۰ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است. از دو هزار نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تخصصی کووید ۱۹ استان، ۱۲۲ مورد مثبت شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۶ هزار و ۷۶۹ رسیده است.

همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز پنج هزار و ۸۹۴ نفر اعلام کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: متاسفانه یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد که با این یک مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۱۱۵ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه ۱۱۵ مورد فوتی استان بر اثر ابتلا به کروناویروس از شروع تاکنون را ۷۱ مورد مربوط به شیراز؛ ۹ مورد مرودشت؛ ۴ مورد آباده؛ ۳ مورد کازرون؛ پاسارگاد ۲ مورد؛ داراب، رستم، زرقان، ارسنجان، سروستان، نی ریز و بیضا هر کدام یک نفر عنوان کرد و مابقی جانباختگان را نیز مربوط به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های استان اعلام کرد. هم اکنون ۲۱۳ بیمار مبتلا به کروناویروس در بخش‌های عمومی و ۲۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.

معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: مهم‌ترین اقدام برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، رعایت فاصله در روابط اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تردد‌های غیرضرور است.

شناسایی ۱۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان/بهبودی ۲۰۰۹ بیمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه تا کنون ۴ هزار و ۱۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شده است، گفت: شناسایی ۱۸۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، سیر صعودی و نگران کننده را در سطح استان نشان می‌دهد.

فرزین رضاعی از شناسایی ۱۸۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا از روز گذشته تا کنون از ۳ هزار و ۹۸۴ نفر به ۴ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان سنندج است و این شهرستان بیشترین بیماران بستری شده را به خود اختصاص داده و در وضعیت قرمز قرار دارد. براساس آمار طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ بیمار جدید در شهرستان سنندج شناسایی شده است و با احتساب این تعداد، شمار مبتلایان این شهرستان از مرز یک هزار و ۵۰۰ نفر عبور کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستانبا بیان اینکه از شمار مبتلایان به کرونا در مرکز استان از روز گذشته تاکنون از یک هزار و ۴۴۸ نفر به یک هزار ۵۰۹ نفر رسیده است، افزود: وضعیت شهر‌های مریوان، دیواندره، قروه و کامیاران هم وخیم است.

رضاعی اذعان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ مورد بیمار جدید در مریوان شناسایی شده و شمار مبتلایان از ۳۵۶ نفر به ۳۸۹ نفر رسیده است. شمار مبتلایان به کرونا در دیواندره هم با احتساب ۳۰ مورد جدید، از ۳۷۳ مورد به ۴۰۳ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه ۲۱ بیمار جدید استان طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان قروه است، افزود: شمار مبتلایان در این شهرستان از ۳۰۲ نفر به ۳۲۳ نفر رسیده است.

به گفته رضاعی، شمار مبتلایان به کرونا در کامیاران هم طی ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۲۱ مورد جدید از ۱۹۱ نفر به ۲۱۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه وضعیت ابتلا در سایر شهرستان‌های استان ثبات دارد اظهار کرد: سقز ۵۸۰ نفر که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است، بانه با ۳ مورد افزایش ۳۳۴ نفر، بیجار ۲۰۸ نفر «۳ نفر افزایش»، دهگلان ۱۵۹ نفر «۶ نفر افزایش» و سروآباد با شناسایی ۵ مورد جدید به ۵۰ نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدا شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۴ هزار و ۳۵۵ نمونه آزمایش در استان انجام گرفته، که ۱۰ هزار و ۱۸۸ مورد منفی بوده است.

رضاعی از بهبودی ۲ هزار و ۹ بیمار کرونایی در استان خبر داد و اذعان داشت: متاسفانه تا این لحظه ۱۷۳ نفر از شهروندان استان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به گفته وی، ۴۳ نفر در سقز، ۴۳ نفر در سنندج، ۲۱ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۸ نفر در کامیاران، ۱۰ نفر در بیجار، هشت نفر در مریوان، هفت نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان تا کنون به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان اضافه شده که مربوط به شهرستان مریوان است.

۴۴ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری/ شهرکرد در وضعیت هشدار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی از مثبت اعلام شدن آزمایش‌های ۴۴ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مجموع تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری به ۸۲۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از شروع اپیدمی بیماری تا کنون یک هزار و ۷۰۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ۶ هزار و ۷۷ فرد بستری و سرپایی نمونه‌گیری شده است، ادامه داد: تعداد ترخیص‌شدگان که به‌صورت قطعی به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند ۷۷۷ نفر بوده است.

شیرانی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اردل و شهرکرد در وضعیت هشدار قرار دارند.

شناسایی ۶۹ مورد مبتلا به کروناویروس در استان مرکزی

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی سید محمد جمالیان اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۶۹ مورد جدید ابتلا شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۵۴ مورد مربوط به شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۷ مورد خمین و ۸ مورد هم در ساوه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده‌اند به ۲۴۱۶ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: از ۵۴ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۴۶ مورد قرنطینه در منزل شده‌اند و ۸ مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و از ۷ مورد خمین نیز ۶ مورد به‌صورت سرپایی و ۱ مورد بستری بوده است.

جمالیان ادامه داد: در شهرستان ساوه نیز ۸ مورد شناسایی شدند که همه موارد بستری در منزل می‌باشند.

وی تصریح کرد: از تعداد ۲۴۱۶ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۷۳ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۹۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۶۴۷ مورد هم مرتبط با شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک اضافه کرد: در این مدت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس همان ۱۷۶ مورد می‌باشد.

ثبت ۲۱ مورد جدید مشکوک به کرونا در قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی بستری شدند.

دکتر قدیر افزود: در شبانه روز گذشته، ۱۴ نفر از بیماران بستری، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.  در حال حاضر حدود ۹۵ نفر بیمار مشکوک ابتلا به کرونا در قم بستری بوده که حال ۳۵ نفر آن‌ها وخیم است.

شناسایی ۱۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی ۱۲ مورد جدید در ۲۴ساعت گذشته به ۷۸۷ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این تعداد ۷۲۶ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یا از موارد سرپایی بودند و ۱۵نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال یک نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

مهدی زاده با اشاره به شناسایی ۱۲مورد جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ساعت گذشته از بین ۸۱آزمایش انجام شده، گفت: نمونه‌های مثبت امروز از شهرستان‌های قاین، سربیشه، بشرویه و زیرکوه هرکدام ۲نفر و از شهرستان‌های بیرجند، طبس، نهبندان و درمیان هر کدام یک نفر است.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشتیم افزود: تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی ۴۶ نفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تعداد کل آزمایش‌های انجام شده را تاکنون ۶هزار و ۵۸۰آزمایش اعلام کرد که جواب ۵هزار و ۷۹۳آزمایش منفی و ۷۸۷آزمایش مثبت گزارش شد.

مهدی زاده، مرحله دوم غربالگری در استان را شامل ۴۷۸هزار و ۶۳۶نفر با پوشش ۸۱.۹درصد اعلام کرد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از شناسایی ۴۴ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا دراستان ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

دکتر محمد کریمیان گفت: علیرغم اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا دراستان گزارش نشده است، اما سیر صعودی بیماری نشان از بی توجهی مردم به بهداشت عمومی وعدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده برشمرد تا از بروز فاجعه بهداشتی جلوگیری شود.

ثبت ۴۴ نفر درروز از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون دراستان ایلام بی سابقه بوده است.

آخرین جزئیات آماری ویروس کرونا به تفکیک شهرستان‌های استان ایلام

شهرستان ایلام ۴۴۴ مبتلا و ۲۵ مورد فوتی، شهرستان ایوان ۱۸۰ مبتلا و ١۷ مورد فوتی، شهرستان دهلران ۱۴۲ مبتلا و ۴ مورد فوتی، شهرستان مهران ۷۷ مبتلا و ۷ مورد فوتی، شهرستان دره‌شهر ۷۶ مبتلا و ۶ مورد فوتی، شهرستان آبدانان ۷۵ مبتلا و ۱ مورد فوتی، شهرستان چرداول ۶۳ مبتلا و ۳ مورد فوتی، شهرستان بدره ۴۷ مبتلا و ۴ مورد فوتی، شهرستان ملکشاهی ۴۳ مبتلا و ١ مورد فوتی، شهرستان سیروان ۳۵ مبتلا و ٣ مورد فوتی، شهرستان هلیلان ۳۶ مبتلا و بدون فوتی.

ثبت ۵۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل

طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس نتایج قطعی آزمایشگاهی ۵۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل ثبت شده و در این مدت یک مورد فوتی ناشی از این ویروس وجود داشته است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس نتایج قطعی آزمایشگاهی ۵۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل ثبت شده است.

بر این اساس با احتساب آمار بیماران شناسایی شده امروز، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل از ابتدای شیوع تاکنون به ۳۱۰۳ نفر رسید.

به گزارش ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل، از این تعداد تاکنون ۲۰۸۶ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند و هم‌اکنون ۹۹ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

از تعداد ۹۹ بیمار بستری مبتلا به کرونا، ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی بستری هستند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه یک مورد فوتی ناشی از کرونا در استان اردبیل وجود داشته است.

گفتنی است؛ براساس گزارش وزارت بهداشت، ۲۰۴۳ مورد مبتلای جدید به کرونا و ۷۰ نفر فوتی بر اثر این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور ثبت شده که تعداد کل مبتلایان در کشور به ۱۷۳۸۳۲ نفر و تعداد کل قربانیان به ۸۳۵۱ نفر افزایش یافته است.

۱۰۹ بیمار کرونایی جدید در سیستان و بلوچستان

۱۰۹بیمار جدید در ۲۴ساعت گذشته به بیماران کرونایی سیستان و بلوچستان افزوده شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این که موارد مثبت کرونا در استان به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، رو به افزایش است گفت: تعداد بیماران کرونایی استان به ۳ هزار و ۶۷ نفر رسیده است.

دکتر طباطبایی با اشاره به افزایش تعداد جان باختگان بیماری کرونا در استان به ۱۵۸ نفر افزود: رعایت بهداشت فردی، پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری و تجمعات و استفاده از ماسک و دستکش و شستشوی مرتب دست‌ها از راه‌های جلوگیری از ابتلا به کروناست.

استمرار فعالیت مراکز ۱۶ساعته غربالگری حضوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:در راستای ارائه خدمات، ویزیت و غربالگری کرونا و به منظور تسهیل دسترسی هم استانی‌ها و تسریع در کنترل این بیماری، ۱۰مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به صورت ۱۶ساعته مشغول فعالیت و ارائه خدمات غربالگری به مراجعه کنندگان هستند.

دکتر هاشمی شهری ادامه داد، دو مرکز ۱۶ساعته ارائه خدمات سلامت سیدالشهداء (ع) در تقاطع خیابان میرحسینی و رجائی و درمانگاه امیرالمومنین در انتهای جنوبی بلوار فلسطین فعال و آماده ارائه خدمات و غربالگری به مراجعین است و شهروندان زاهدانی می‌توانند به این مراکز غربالگری مراجعه کنند.

جولان کرونا در زنجان

از ظهر دیروز تا کنون ۱۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان افزوده شده است.

براساس اعلام دبیرخانه ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در مجموع تاکنون تست کرونای هزار و ۲۲۸ نفر در استان براساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است. از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز یکهزار و ۹ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند. از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۸ نفر دراستان جان خود را از دست داده اند. دیروز تعداد مبتلایان ۱۳ نفر بود.

دکتر قرلباش، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان می‌گوید: افزایش تردد‌ها و رعایت نکردن فاصله‌های اجتماعی از علل افزایش تعداد مبتلایان است.

وی از مردم خواست همچنان کرونا ویروس را جدی بگیرند ونسبت به این موضوع بی توجه نباشند.

شناسایی ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۸۶ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۴۳ مورد مثبت گزارش شده است.

پرویز یزدانپناه افزود: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۸۷۱ بیمار رسید که مبتلایان جدید سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان لنده، ۹ بیمار مرد و یازده بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و هفت بیمار زن و هشت بیمار مرد در شهرستان گچساران است.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۳۷ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و یک بیمار هیچگونه تماسی با مورد مثبت نداشته، یک بیمار سابقه مسافرت به شیراز، یک نفر سابقه سفر به ماهشهر، دو نفر سابقه مسافرت به اهواز و یک بیمار سابقه سفر به بوشهر را داشته است.

دبیر ستاد استانی کرونا در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جمعه در استان، اضافه کرد: مردم توجه داشته باشند که توزیع نذورات ممنوع بوده و کلیه نمازگزاران وسایلی، چون مهر و تسبیح شخصی خود را به همراه داشته باشند.

دکتر یزدانپناه اضافه کرد: وی در پایان گفت: از همه مردم استان تقاضا داریم که به هیچ وجه بدون ماسک در محیط‌های عمومی حاضر نشوند و با سهل انگاری سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند. مردم فکر نکنند وضعیت عادی است و خطری وجود ندارد، ممکن است با یک جرقه و بی دقتی کوچک، جمعیت وسیعی در آتش کرونا بسوزند.

مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۷۴۰۶ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی به ۷۴۰۶ نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد ۴ هزار و ۴۴۲ نفر بهبود یافته‌اند.

جواد آقازاده با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۶۵۰ مورد جدید تست شده ۲۷۱ نفر مبتلای جدید به بیماری کرونا در سطح استان گزارش شده است که مجموع مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان به ۷ هزار و ۴۰۶ نفر رسید که از این تعداد، ۴ هزار و ۴۴۲ نفر بهبود یافته‌اند.

وی افزود: از تعداد ۲۷۱ مورد جدید مبتلا به کرونا تعداد ۲۱۹ نفر سرپایی و ۵۱ نفر بستری در مراکز درمانی استان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۰ نفر از بیماران بستری در بیمارستان و ۸۹ نفر از بیماران سرپایی در سطح استان بهبود یافته‌اند که مجموع بهبود یافتگان در آذربایجان‌غربی به ۴ هزار و ۴۴۲ نفر افزایش یافته است.

آقازاده یادآور شد: تعداد ۸۶ نفر از بیماران در بخش آی سی یو بستری هستند که وضعیت ۴۲ نفر از بیماران بستری شده در این بخش وخیم گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار مبتلایان جدید ویروس کرونا به تفکیک شهرستان‌های استان عنوان کرد: از مجموع ۲۷۱ نفر مبتلایان جدید به بیماری کرونا شناسایی شده تعداد ۴۶ نفر در ارومیه که ۲۳ نفر سرپایی و ۲۳ نفر بستری، اشنویه یک نفر سرپایی، بوکان هشت نفر که ۶ نفر بستری و ۲ نفر سرپایی، پلدشت سه نفر سرپایی، پیرانشهر ۹ نفر سرپایی، چالدران یک نفر بستری، چایپاره یک نفر سرپایی، خوی ۹۸ نفر مثبت که ۸۸ نفر سرپایی و ۱۰ نفر بستری، سلماس ۱۲ نفر مثبت که ۱۱ نفر سرپایی و یک نفر بستری، شوط یک نفر سرپایی، ماکو ۹ نفر سرپایی، مهاباد ۴۵ نفر که ۳۷ نفر سرپایی و هشت نفر بستری، میاندوآب ۳۷ نفر مثبت که ۳۵ نفر سرپایی و ۲ نفر بستری در بیمارستان بودند.

آقازاده تاکید کرد: ویروس در مرحله دوم و رشد صعودی خود قرار دارد و مردم باید هشدار‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از حضور در هر گونه اجتماعات اجتناب کرده و مردم و مسوولین باید در رفتار خود برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ تجدید نظر کرده و تمهیدات جدی برای جلوگیری از گسترش بیماری اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس گفته متخصصین استان، چهره ویروس تغییر یافته و تهاجمی‌تر و خشن شده است، خاطرنشان کرد: در پیک دوم یک بی تفاوتی از طرف مردم و مسوولین احساس می‌شود و این بی تفاوتی خطرناک است و می‌تواند آمار بیماران درگیر را افزایش دهد.

وضعیت سفید کرونایی در هشت شهر گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اعلام اینکه طی روز‌های گذشته با افزایش اندکی در تعداد مبتلایان به کرونا مواجه هستیم گفت: در حال حاضر ۲۰۰بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند. وضعیت سفید کرونایی در هشت شهر گلستان

عبدالرضا فاضل افزود: هم اکنون در گلستان ۸شهرستان در وضعیت سفید و ۶شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اعلام اینکه اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند امکان شیوع دوباره ویروس و قرمز شدن وضعیت وجود دارد گفت: با توجه به بازگشایی بیشتر مشاغل، مردم برای تردد در مناطق شلوغ از ماسک و دستکش استفاده کنند.

آمار جدید مبتلایان به کرونا در استان بوشهر

پراکندگی و آمار جدید مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۹ را در اینفوگرافی زیر ببینید.

آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان‌ها؛ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹+جدول

------

*افراد بستری شده

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
بازنده
|
United States of America
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
7
نیوزیلند کرونا را شکست داد! شما هم ملت را!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
5
جمع مبتلایان همین 15 استانی که شما تو جدولتون اوردین 2500 نفر است، بقیه استان ها هم مونده در حالیکه امار رو 2048 نفر اعلام کردن!!! دلیل این تفاوت آمار چیست؟
پاسخ ها
ابوالفضل باقری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
به خاظر این که اماری که به عنوان امار کل کشور داده می شود برای ساعت 2 بعد از ظهر تا فردا 2 بعد از ظهر است اما این امار ها برای ساعت های مختلف است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
آقای باقری اتفاقا این آمارها رو دانشگاه ها قبل از ساعت 2 رو سایتشون بارگذاری می کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
2
این آمارها هم مربوط به همون ساعت هاست که متاسفانه آمار کل ارائه شده با آمار تفکیکی هم خوانی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
بازهم دروغ واقعا وزارت بهداشت ک.....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین