کد خبر: ۶۵۵۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

احتمال آغاز سیر صعودی مبتلایان کرونا در اردبیل؛ عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مشهود است

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر با عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و بی‌توجهی نسبت به رعایت موارد بهداشتی مواجه هستیم که احتمال آغاز سیر صعودی مبتلایان به کرونا در استان اردبیل را افزایش می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا رضایی‌بنا عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و بی‌توجهی نسبت به رعایت موارد بهداشتی مواجه هستیم که احتمال آغاز سیر صعودی مبتلایان به کرونا در استان اردبیل را افزایش می‌دهد.

وی کمبود امکانات در آزمایشگاه تست کرونای اردبیل را دلیل عدم ارائه آمار در روز گذشته دانست و افزود: دلیل عدم ارائه آمار در روز گذشته کمبود امکانات در آزمایشگاه تست کرونای اردبیل بود که امروز با برنامه‌ریزی انجام شده اقلام مورد نیاز تامین شد.

احتمال آغاز سیر صعودی مبتلایان کرونا در اردبیل؛ عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مشهود است

رضایی‌بنا با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است تصریح کرد: رعایت و توجه جدی موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان برای کنترل بیماری ویروسی کرونا بسیار ضروری است و باید مردم به این موضوع توجه داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به زدن ماسک در فضاهای عمومی بیان کرد: از عموم مردم استان تقاضا داریم در خارج از منزل و اماکن عمومی حتماً فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین