کد خبر: ۶۵۵۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

امیر خانزادی در دیدار با خانواده یکی از شهدای ناوچه کنارک: نیروی دریایی ارتش همواره آماده حماسه‌آفرینی، جانفشانی و شهادت است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا است، گفت: نیروی دریایی ارتش آماده حماسه‌آفرینی، جانفشانی و شهادت است.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار حسین خانزادی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک خانواده این شهید در اهرم تنگستان را مورد تفقد قرار داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است اظهار داشت: شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی، فداکاری و حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

امیر خانزادی در بوشهر: نیروی دریایی ارتش همواره آماده حماسه‌آفرینی، جانفشانی و شهادت است

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و باید قدردان آنان باشیم گفت: شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا یک الگو و درس بزرگ برای آحاد جامعه و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان از مهم‌ترین عوامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خانواده شهدای گرانقدر را الگو و اسوه صبر و مقاومت دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک افزود: خون شهدا سبب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می‌شود و حماسه شهید حسین سپهری اهرمی برای حراست از آبهای میهن اسلامی و حفظ منافع ایران اسلامی تا ابد جاوید و پایدار است.

بیشتر بخوانید
فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید حادثه شناور کنارک در بوشهر دیدار کرد

پیکر پاک 5 شهید حادثه شناور کنارک بر روی دستان مردم قدرشناس بوشهر تشییع شد

تشییع پیکر پاک 5 شهید حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش در بوشهر به روایت تصویر

امیردریادار خانزادی با بیان اینکه شهادت در فرهنگ مسلمانان و ملت ایران دارای جایگاه والا و الهی است بیان کرد:نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان، ارزش‌ها و مرزهای میهن اسلامی، آماده حماسه آفرینی، جانفشانی و شهادت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین