کد خبر: ۶۵۵۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

ترامپ: ماتیس وحشتناک بود روزی قصه واقعی او را می‌گویم!

رئیس‌جمهور آمریکا با حمله مجدد به جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق دولتش را یک وزیر "وحشتناک" خوانده و وعده داد روزی "داستان واقعی او را بگوید".
ترامپ: ماتیس وحشتناک بود روزی قصه واقعی او را می‌گویم!
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمله به جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق دولتش که اخیرا از مدیریت وی در قبال اعتراضات به قتل جورج فلوید انتقاد کرد، گفت که "او را الکی بزرگش کرده‌اند".

ترامپ در توئیتی نوشت: ماتیس ژنرالی است که بیش از همه او را الکی بزرگش کرده‌اند. او زیاد حرف زد اما هرگز موفقیتی به بار نیاورد. او وحشتناک بود.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه توئیت نوشت: یک روز من داستان واقعی او کسانی دیگر را – هم خوب و هم بد- خواهم گفت.

در عین حال ترامپ در پستش به یک توئیت گرگ جاف، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست ارجاع داد؛ توئیتی که یک مقاله منتشر شده در پایگاه خبری محافظه کار American Greatness با تیتر "ژنرال ماتیس به آمریکا و تفنگداران دریایی خیانت کرده است" به آن ضمیمه شده بود. این مقاله روز شنبه به قلم سباسشن گورکا، کسی که برای حدود هفت ماه از ژانویه 2017 تا اوت 2017 به عنوان معاون دستیار ترامپ خدمت کرد.

جاف اظهار کرد، امیدوار است مردم این مقاله ر ا بخوانند و بیندیشند.

او در مقاله نوشت: من یک تفنگدار دریایی نیستم اما آنها را میشناسم. جیم ماتیس تفنگدار دریایی نیست.

گورکا پیش از این برای مدت دو سال در دانشگاه تفنگداران دریایی در کوآنتیکو آموزش دیده است.

اخیرا جیمز ماتیس با انتشار مقاله‌ای ترامپ را متهم به اختلاف ایجاد کردن بین آمریکایی‌ها کرده و به استفاده وی از نظامیان آمریکایی برای فروخواباندن اعتراضات علیه قتل جورج فلوید به دست پلیس حمله کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین