کد خبر: ۶۵۵۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

حضور در عروسی و میهمانی عامل ابتلای ۱۲۷ هرمزگانی به کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان و شرکت در مراسمات و اجتماعات از جمله شرکت در عروسی و میهمانی عامل و منشأ ابتلای 127 نفر استان بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: یکی از شایع‌ترین الگوهای اخیر ابتلا به کرونا در استان حضور در اماکن تجمعی همچون مجتمع های تجاری ،ادارات و شرکت در گردهمایی‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، مراسم‌هایی همچون عزا، عروسی و میهمانی از جمله‌ این موارد است.

وی با اشاره به دو نمونه‌ از این خوشه‌های ابتلا پرشمار در هرمزگان در روزهای اخیر، عنوان کرد: در یکی از این موارد در یکی از شهرهای استان ۵۴نفر درپی حضور در یک مراسم عروسی و مبتلا بودن عروس، به کرونا مبتلا شده‌اند و حال برخی از آنها نیز مطلوب نیست.

حضور در عروسی و میهمانی عامل ابتلای ۱۲۷ هرمزگانی  به کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در یک مورد دیگر هم ۷۳نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال حضور در یک میهمانی ساده مبتلا شده‌اند و در این مورد افراد پس از میهمانی نیز ارتباطات خانوادگی خود را ادامه دادند و دامنه‌ی شیوع به کارکنان دو اداره نیز گسترش یافته است.

3 روز اخیر نتیجه تست بیش از 1000 نفر در هرمزگان مثبت اعلام شده است و 14 نفر نیز در پی ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین