کد خبر: ۶۵۵۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

رئیسی به شیراز رفت

حجت الاسلام رئیسی گفت: استان فارس گسترده‌ترین حوزه قضایی کشور را دارد و در این سفر به بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید خواهیم پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلیمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در ابتدای ورود سفرش در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، اظهار کرد: استان فارس گسترده‌ترین حوزه قضایی کشور را دارد و در این سفر به بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید در این استان خواهیم پرداخت.

او اضافه کرد: امروز توفیق حضور در استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) شهر شیراز نصیبم شد.

رئیسی به شیراز رفت

حجت الاسلام و المسلیمین ابراهیم رئیسی با ابراز خرسندی از حضورش در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) و در جمع مردم خون گرم، متدین، اهل شعر، ادب و فرهنگ و شهید پرور، تصریح کرد: حضور در استان‌ها یکی از برنامه‌های اصلی و جدی دستگاه‌های قضا است و بنا بود اواخر بهمن ماه ۹۸ خدمت مردم شیراز و مدیران باشیم به همین دلیل با توجه به شرایط بهداشتی و ضرورت رعایت، این سفر با حدود ۳ ماه تاخیر انجام شد.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: تمایل داشتم در این سفر در جای جای استان فارس حضور پیدا کنم، اما به علت شیوع بیماری کرونا توفیق حضور و خدمت در بین مردم شهرستان‌های استان میسر نشد و دیدار‌ها محدود خواهد بود.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: با همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه وضعیت قضایی و مسائل استان فارس را بررسی خواهیم کرد تا مشکلات کاهش پیدا کند.

او اظهار کرد: در این سفر نشستی با استاندار، مدیران استانی، تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت و در این جلسه نیز مسائلی چون بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید در استان فارس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین