کد خبر: ۶۵۵۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

وزیر ارتباطات بخواند/ نبود اینترنت در روستا باعث مارگزیدگی دانش‌آموز شد!

دهیار روستای کهلوعلیا از توابع شهرستان تفرش، از مارگزیدگی دانش‌آموز پایه یازدهم این روستا خبر داد که برای استفاده از اینترنت به بلندی کوه رفته بود.
آفتاب‌‌نیوز :

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش از طریق فضای مجازی در دستور کار وزارت آموزرش و پرورش قرار گرفت.

اما این تصمیم، بسیاری را با مشکلات جدی مواجه کرد؛ خانواده‌هایی که با درآمد پایین ناچار به خرید گوشی‌های هوشمند شده‌اند تا فرزندانشان از تحصیل عقب نمانند.

وزیر ارتباطات بخواند/ نبود اینترنت در روستا باعث مارگزیدگی دانش‌آموز شد!

اما آموزش مجازی در روستاها به سبب عدم آنتن‌دهی اینترنت مشکلات بیشتری را در پی داشته است، متاسفانه در یکی از روستاهای تفرش دانش‌آموزی که برای پیگیری امور درسی خود به یکی از کوه‌های اطراف روستا رفته دچار مارگزیدگی شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

رضا حسینی دهیار روستای کهلوعلیا از توابع شهرستان تفرش اظهار کرد: روز گذشته دانش‌آموز پایه یازدهم به منظور استفاده از اینترنت برای پیگیری امور درسی خود به کوه‌های اطراف رفت که دچار مارگزیدگی شد.

وی بیان کرد: در روستای کهلوعلیا اینترنت در کوه‌های بلند اطراف روستا آنتن می‌دهد و به همین سبب دانش‌آموزان با تعطیلی مدارس به بالای کوه رفته و از آموزش مجازی استفاده می‌کنند.

دهیار روستای کهلوعلیا با بیان اینکه دانش‌آموز مارگزیده در حال حاضر در بیمارستان بستری است، گفت: از مسوولان درخواست داریم نسبت به رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
زکی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
سلام
متاسفانه وزیر محترم ارتباطات فقط تبلیغ می کند و کار خاصی انجام نمی دهد الان اینترنت در دهستان خرمدشت شهرستان کوهبنان کرمان با جمعیت بالا بسیار ضعیف است و با وجود پیگیریهای زیاد نتیجه ای نداشته نماینده هم که رای خود را گرفته بی خیال شده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین