کد خبر: ۶۵۵۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

نام فیلم‌های اکران تیرماه هنوز قطعی نیست

سخنگوی شورای صنفی نمایش، هرگونه اظهار نظر درباره نام فیلم‌هایی که قرار است طی روزهای آینده اکران شوند، را کذب خواند.
نام فیلم‌های اکران تیرماه هنوز قطعی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا فرجی، در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اظهار نظرهای مختلفی درباره ۵ فیلم اکران نوروز و ۲ فیلم جدید همزمان با بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه در رسانه‌های مختلف مطرح شده که هیچ کدام صحت ندارد.

وی افزود: همچنان در حال صحبت با صاحبان دو فیلم خوب بد جلف ۲؛ارتش سری و شنای پروانه هستیم که در صورت رضایت نهایی این دو فیلم در ابتدای تیرماه اکران خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: البته باز هم تاکید می‌کنم همچنان چیزی در این باره مشخص نیست و در صورت تایید نهایی خبر موثق از طریق سازمان سینمایی اعلام خواهد شد.

فرجی درباره فیلم‌هایی که اظهار تمایل برای اکران از ابتدای تیرماه داشته‌اند نیز گفت: این آثار برای اکران دوم و بعد از بازگشایی ابتدی تیرماه است و در آن زمان شرایط فیلم‌ها بررسی و تصمیم گیری درباره آنها خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که از اول تیرماه ۷ فیلم اکران می‌شوند که شامل ۵ فیلم که از اسفند اکرانشان متوقف شد و ۲ فیلم جدید هستند که سخنگوی شورای صنفی نمایش این خبر را رد کرد.

روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته بود که اکران ۶ فیلم شنای پروانه، لامینور، لاله، بازیوو، پسرکشی، زن‌ها فرشته‌اند و خوب، بد جلف ۲ برای اکران نوروز مشخص شده بود که سینماها تعطیل شد و بعد از چند بار تمدید تعطیلی در سال گذشته حالا قرار است در نخستین روز تابستان امسال دوباره بازگشایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین