کد خبر: ۶۵۶۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
ترامپ امیدوار است وضعیت انتخاباتی در آمریکا را به نفع خود تغییر دهد

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پاندمی کرونا؛ نقشه ترامپ برای پیروزی مجدد چیست؟

به نظر می‌رسد ترامپ صرفا بر روی احیای اقتصاد امریکا برای پیروزی دوباره در انتخابات تمرکز دارد. او احتمالا با خود می‌گوید کدام پاندمی؟ پاندمی کرونا موضوع مهمی نیست. این در حالی است که در ۲۱ ایالت امریکا دولت او در تحت کنترل درآوردن بحران شکست خورده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- ده‌ها هزار امریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. میلیون‌ها امریکایی نیز شغل خود را از دست داده‌اند. با این وجود، رئیس‌جمهوری امریکا کماکان امیدوار است تا با تکیه بر جمعیت ستایش‌گری که برای او در گردهمایی‌ها حضور می‌یابند بتواند وضعیت را به نفع خود تغییر دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه "گاردین" با اشاره به بی‌اعتنایی ترامپ نسبت به شیوع ویروس کرونا در امریکا و تمرکز او بر روی کارزار انتخاباتی می‌نویسد: "در روزی که امریکا رکورد جهانی دومین کشور با میزان بالای شیوع کرونا را از آن خود کرده، دونالد ترامپ در کارزار هواداران‌اش شرکت کرد. مایک پنس معاون او عکسی از اعضای کارکنان کارزار ترامپ که بدون ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کنار یکدیگر ایستاده بودند را در توئیتر منتشر کرد؛ عکسی که بعدا حذف شد.

ترامپ، انتخابات و پاندمی کرونا

به نظر می‌رسد ترامپ صرفا بر روی احیای اقتصاد امریکا برای پیروزی دوباره در انتخابات تمرکز دارد. او احتمالا با خود می‌گوید کدام پاندمی؟ پاندمی کرونا موضوع مهمی نیست. این در حالی است که در ۲۱ ایالت امریکا دولت او در تحت کنترل درآوردن بحران شکست خورده است.

واقعیت آن است زمانی که تمام ایالت‌ها درگیر شیوع کرونا هستند ترامپ به سادگی مبارزه برای مقابله با این ویروس را کنار گذاشته است. این در حالی است که هزاران نفر به دلیل ضعف و ناتوانی ترامپ در رهبری و مدیریت بحران جان خود را از دست داده‌اند. او به فرمانداران ایالت‌ها دستور داده قرنطینه و تعطیلی‌ها را لغو کنند در حالی که وضعیت از نظر مهار شیوع کرونا به حالت عادی بازنگشته است.

انکار شیوع کرونا از سوی ترامپ روندی تکراری و ادامه‌دار بوده است. او در آغاز سال جاری تهدید متوجه از جانب کرونا را انکار کرد. او در ماه فوریه وعده داد که میزان ابتلای به کرونا ظرف مدت چند روز کاهش یافته و به صفر خواهد رسید. این در حالی است که او در تامین وسایل لازم برای تست کرونا و تجهیزات محافظت‌کننده ناتوان بود. او سپس نظر خود را تغییر داد و وضعیت اضطراری را اعلام کرد.

در ماه آوریل تمام اخبار درباره شیوع کرونا بودند و ترامپ مجبور به لغو کارزار انتخاباتی‌اش شد و خود را "رئیس جمهوری دوره جنگ" معرفی کرد. با این حال، در پایان آن ماه او اجازه پایان یافتن مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی فدرال را داد و از فرمانداران خواست تا به قرنطینه پایان دهند. امروز ذهن ترامپ تماما بر روی بازگرداندن وضعیت اقتصادی به شرایط عادی متمرکز شده است. او می‌خواهد پس از سه ماه تعلیق، قطار کارزار انتخاباتی خود را به روی ریل بازگرداند. به نظر می‌رسد کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در ماه آگوست در جکسون ویل فلوریدا با کم‌ترین توجه به فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

"گاردین" در ادامه اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد هدف ترامپ و اعضای کارزار او در عدم استفاده از ماسک برخلاف بایدن و دموکرات‌ها این است که قصد دارد به مخاطبان‌اش القا کند از هیچ چیزی ترسی ندارد. در واقعیت، اما کرونا در حال گسترش است و افکار عمومی نیز به این موضوع حساس است. تنها در آریزونا میزان مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها ۴۹ درصد افزایش یافته است‌".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
1
1
شایدم کرونا از محصولات خودشونه و واکسنشو زده!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین