کد خبر: ۶۵۶۲۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
درخواست بازنگری روند جاری مقابله با ویروس کرونا

نامه ۳ چهره‌ پزشکی کشور به روحانی درباره خطر اوج‌گیری کرونا

ایرج فاضل، محمدرضا ظفرقندی و مصطفی معین در نامه‌ای مشترک به رییس جمهور، ضمن ابراز نگرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز، بازنگری دولت در روند جاری را خواستار شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در نامه مشترک رییس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی، رییس کل و رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر و تقدیر از مساعی دولت و به ­ویژه مسئولین وزارت بهداشت، جامعه پزشکی و پرستاری در پاندمی بیماری کووید ۱۹، آمده است: نگرانی موجود از اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز در کشور که علاوه بر آسیب جانی و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه پزشکی کشور و فرسودگی کادر درمان خواهد شد، ضرورت عنایت ویژه و بازنگری دولت به روند جاری را ایجاب می­‌کند.

بدیهی است با توجه به راهبرد «اولویت حفظ جان و سلامت مردم و انسان­‌ها بر همه امور دیگر»، تصمیم­‌ها، سیاست‌گذاری­‌های کلان و تاریخی دولت در این برهه زمانی، نقش تعیین کننده و ماندگاری در کنترل این بحران خواهد داشت. لذا انتظار می­‌رود در کنار توصیه‌­ها و تأکیدات مسئولین اجرایی ، نقش نظارتی و کنترل جدی و انتظامی دولت بر اجرای پروتکل­‌های علمی و ابلاغی وزارت بهداشت و نیز توجه ویژه به تأمین نیازهای ضروری بخش سلامت در این مقطع زمانی مورد تأکید و ابرام جنابعالی قرار گیرد. امید است با حمایت جنابعالی مراحل گذر از این آزمون خطیر با حداقل آسیب فراهم گردد.

نامه ۳ چهره‌ پزشکی کشور به روحانی درباره خطر اوج‌گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
2
ببین نظری نداشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
اینها چهره پزشکی نیستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین