کد خبر: ۶۵۶۵۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲

لزوم پرداخت حقوق معدنی یزد

 استاندار یزد خواستار پرداخت کامل حقوق معدنی استان از سوی معادن ‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی طالبی، عصر امروز در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که به منظور ارائه مجموعه برنامه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای جهش تولید، تأمین گندم استان و جلوگیری از قاچاق آن و بررسی راهکارهای تأمین منابع مالی پروژه‌های انتقال برق، در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، گفت: پروژه گندله سازی سه‌چاهون بافق از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان است.

استاندار یزد ادامه داد: تا امروز چندین وقفه در اجرای این پروژه به وجود آمده است و لازم است این پروژه در شهریور ماه و تا قبل از هفته دولت آماده بهره برداری شود.

لزوم پرداخت حقوق معدنی یزد

طالبی با اشاره به پیگیری‌های ملی به منظور تأمین خوراک واحدهای صنعتی و معدنی استان، اظهار امیدواری کرد: نتایج مثبتی را در این رابطه، شاهد باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت کامل حقوق معدنی استان از سوی معادن، افزود: از شفافیت در رویکرد مثبت واحدهای بزرگ معدنی برای پرداخت کامل حقوق دولتی حمایت می‌کنیم و آمادگی کامل داریم در این زمینه هر گونه همکاری را داشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر تأمین گندم استان و جلوگیری از قاچاق آن اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان با مکانیزم‌های تشویقی خود، اقدامات لازم برای خرید تضمینی گندم را انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین