کد خبر: ۶۵۶۶۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

اسطوره فوتبال روسیه: تماسی از آرسنال برای جذب آزمون نداشته‌ام

فوق ستاره اسبق تیم ملی فوتبال روسیه و بازیکن کنونی باشگاه آرسنال، تماس این باشگاه انگلیسی با او درخصوص جذب سردار آزمون را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه سان انگلیس در سه روز گذشته نوشته بود که باشگاه آرسنال در تماسی با آندری آرشاوین در خصوص جذب سردار آزمون صحبت کرده است.

اما آرشاوین این تماس را تکذیب کرد و گفت: مدیر برنامه‌های زیادی را نزد خاویر و وریبالتا فرستادم اما از آرسنال تماسی درخصوص انتقال آزمون نداشتم. هرچند که تیم‌های زیادی علاقه مند به جذب وی هستند اما انتقال آزمون فقط با تصمیم رییس باشگاه زنیت و سرمربی او میسر می‌شود.

اسطوره فوتبال روسیه: تماسی از آرسنال برای جذب آزمون نداشته‌ام

وی ادامه داد: این باشگاه در صورت گرفتن تصمیم قطعی برای شرایط انتقال سردار آزمون باید این وضعیت را ارزیابی و جایگزینی برای او در نظر بگیرد.

فوق ستاره اسبق تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه آرسنال انگلیس درباره جایگاه خود در تیم زنیت عنوان کرد: باید صبر کنم تا همه چیز مشخص شود و در این زمینه تصمیم نگرفتم و علاقه‌ای به مصاحبه ندارم.

آرشاوین اردیبهشت ماه عنوان کرد اگر ناپولی پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی برای خرید سردار آزمون می‌دهد زنیت باید او را بفروشد. ناپولی یک تیم فوق‌العاده است و سطح فنی سردار آزمون پاسخگوی نیازهای این تیم خواهد بود. همچنین اگر الکساندر کوکورین به زنیت بازگردد از دست دادن سردار آزمون دیگر یک خسارت نیست. بطور قطع این بازیکن ضعیف‌تر از آزمون نیست و زنیت هم با فروش او پول زیادی را به دست می‌آورد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که کوکورین گفته می‌خواهد فوتبال خود را را در ایتالیا ادامه دهد.

از طرفی سردار آزمون نیز چند پیشنهاد دیگر از لیگ‌های مطرح اروپایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته است.

زنیت اکنون در صدر جدول رده‌بندی لیگ روسیه قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین