کد خبر: ۶۵۶۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
تبلیغات

۴ دلیل برای سرمایه‌گذاری در درب‌های ضد سرقت

استفاده از درب‌های ضدسرقت یکی از راه‌های بالا بردن ضریب امنیت درب‌های ورودی منزل می‌باشد. درب ضد سرقت به طور خاص ساخته شده‌اند تا از ورود آسان سارقان به منزل شما جلوگیری کند.
آفتاب‌‌نیوز :

هنگامی که مردم قصد دارند برای امنیت خانه خود هزینه کنند؛ بیشتر اوقات ابتدا به دنبال افزایش امنیت پنجره‌های خانه خود هستند. فیلم‌ها و رسانه‌های دیگر اغلب این تصور را ایجاد می‌کنند که اگر یک دزد بخواهد وارد خانه شما شود، به احتمال زیاد پنجره خانه شما را هدف قرار می‌دهد؛ اما در واقعیت، قضیه برعکس است. اگر قصد دارید برای افزایش امنیت خانه خود هزینه کنید، اولویت شما میبایست تعویض درب‌های معمولی با درب ضد سرقت باشد.

استفاده از درب‌های ضدسرقت یکی از راه‌های بالا بردن ضریب امنیت درب‌های ورودی منزل می‌باشد. درب ضد سرقت به طور خاص ساخته شده‌اند تا از ورود آسان سارقان به منزل شما جلوگیری کند. با توجه به قیمت درب ضد سرقت، خرید این درب‌ها کاملا به صرفه می‌باشد! برای مشاهده لیست قیمت درب ضد سرقت می‌توانید اینجا کلیک کنید. در این مقاله، ۴ دلیل برای توجیه هزینه خرید درب ضد سرقت وجود دارد.

۴ دلیل برای سرمایه گذاری در درب‌های ضد سرقت

۱. لولا‌های غیر قابل جابه جایی

یکی از اولین مواردی که درب‌های ضد سرقت وجود دارد این است که لولای ان‌ها قابل جابجایی نیست. بدون شک شنیده‌اید که کسی لولا را از یک درب جدا می‌کند تا بتواند به یک خانه وارد شود. وقتی روی درب ضد سرقت سرمایه گذاری می‌کنید، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید. درب‌های ضد سرقت دارای لولایی هستند که از بین نمی‌روند و این باعث شده به یکی از ایمن‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

۲. فریم‌های (قاب) محکم‌تر از درب‌های معمولی

در فیلم‌های اکشن، لگد زدن به درب‌ها یک اتفاق همیشگی است. آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا درب شما می‌تواند در برابر این نوع ضربه مقاومت کند؟ فریم‌های درب ضد سرقت نسبت به درب‌های محافظ دیگر بسیار سخت‌تر هستند. درب‌های ضد سرقت معمولا از ۳ نوع ماده ساخته شده اند:

• فولاد
• آلومینیوم
• یا آلیاژ فلزی

فولاد معمولاً بهترین گزینه است، زیرا برای تأمین امنیت خانه فقط به ۲-۳ اینچ نیاز خواهید داشت. از آنجا که آلیاژ‌های آلومینیوم و فلز ضعیف‌تر هستند، درب‌های ساخته شده از آن مواد حداقل ۶ اینچ ضخامت دارند. هنگام انتخاب درب ضد سرقت باید این موارد را در نظر بگیرید.

۳. قفل قوی‌تر

درب‌های ضد سرقت به وسیله قفل‌های قوی تری محافظت می‌شوند. قفل‌های موجود در این درب‌ها معمولاً از یک ماده قوی و سنگین ساخته شده اند که مانع از شکستن آن می‌شود. قفل درب‌های معمولی، نمی‌توانند دوام زیادی در برابر ضربه و فشار داشته باشند. قفل‌های درب ضد سرقت فعلی عمدتاً به دو دسته تقسیم می‌شوند: قفل درب ضد سرقت مکانیکی و قفل درب ضد سرقت الکترونیکی.

ساختار قفل‌های درب ضد سرقت مکانیکی به طور عمده به سه قسمت تقسیم می‌شوند: هسته قفل، بدنه قفل و دسته پنل.

قفل‌های درب ضد سرقت مکانیکی با توجه به نمرات طبقه بندی می‌شوند:

• کلاس A
• کلاس B
• کلاس C

قفل درب الکترونیکی ضد سرقت ترکیبی از فناوری پیشرفته و قفل درب مکانیکی است. این قفل درب ضد سرقت نه تنها از ضریب ایمنی بالاتری برخوردار است بلکه راحت‌تر و بدون نگرانی نیز می‌باشد. انواع قفل درب ضد سرقت الکترونیکی مانند قفل اثر انگشت، قفل رمز عبور، قفل چاپ کف دست، قفل تشخیص چهره و قفل کارتی وجود دارد.

یک درب ضد سرقت، تمام چیز‌هایی که برای محافظت از مزاحمان و سارقان را لازم دارید، به شما ارائه می‌دهد.

۴. ۷۰ ٪ از متجاوزان و سارقان از طریق در وارد می‌شوند

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، آمار نشان می‌دهد که میزان ورود از طریق پنجره، بسیار کمتر از میزان تلاش برای ورود از طریق درب‌های ورودی است. درب‌های معمولی برای مقاومت در مقابل سارقان حرفه‌ای ساخته نشده اند و یا به اندازه کافی پیشرفته نیستند تا جلوی سرقت را بگیرند. اما وقتی به یک درب ضد سرقت نگاه می‌کنید، می‌دانید همه چیز‌هایی را که برای امنیت منزل خود نیاز دارید، در آن‌ها وجود دارد و سرمایه گذاری در درب‌های ضد سرقت این امکان را به شما می‌دهد که شب‌ها با خیال آسوده از امنیت خود و خانواده تان، بخوابید.

درب ضد سرقت برای هر خانه‌ای می‌تواند یک گزینه ایده آل باشد. در حالی که قیمت درب ضد سرقت می‌تواند از درب‌های معمولی بیشتر باشد، اما آن‌ها سال‌ها دوام می‌آورند و امنیت را برای خانه شما فراهم می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین