کد خبر: ۶۵۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

راهکار وزارت علوم برای خلوت شدن خوابگاه و غذاخوری دانشجویان

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: گذراندن نوبتی واحدهای عملی و تئوری از حضور همزمان همه دانشجویان در خوابگاه و غذاخوری دانشگاه جلوگیری می‌کند.
راهکار وزارت علوم برای خلوت شدن خوابگاه و غذاخوری دانشجویان
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر مطیعی درباره اسکان دانشجویان در خوابگاه ها اظهار داشت: معاونت های دانشجویی دانشگاه ها در بحث اسکان دانشجویان تابع برنامه های معاونت های آموزشی هستند.

وی افزود: اگر به عنوان مثال دانشگاه تهران تصمیم بگیرد فقط دروس عملی را برگزار کند، فقط بخشی از ظرفیت خوابگاه ها برای دانشجویان اشغال می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان درباره یکی از پیشنهادهای مطرح شده در خصوص برگزاری دروس عملی در ترم تحصیلی آینده و نیاز دانشجویان به خوابگاه، گفت: در این باره توصیه شده است معاونت آموزشی دانشگاه ها برای دانشجویانی که واحدهای عملی دارند ترم را به دو بخش، تقسیم کنند و بخشی از دانشجویان برای گذراندن واحدهای عملی از خوابگاه و بخشی دیگر دروس تئوری را از طریق آموزش های الکترونیکی بگذرانند. در قسمت بعد، دانشجویان گروه دیگر بعد از گذراندن دروس تئوری برای گذراندن دروس عملی از فضای خوابگاه استفاده کنند.

وی گفت: به این ترتیب از حضور همه دانشجویان در خوابگاه و سلف غذاخوری جلوگیری به عمل می آید.

مطیعی اظهار داشت: در سال تحصیلی آینده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، واحدهای عملی هم برای دانشجویان برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین