کد خبر: ۶۵۶۸۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

طرح متفاوت نماینده تهران برای سهمیه بندی بنزین

نماینده مردم تهران در توئیتی نوشت: در طرح جدید سهمیه‌ بنزین سهمیه ای متناسب با پیمایش به خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی اختصاص خواهد یافت.
طرح متفاوت نماینده تهران برای سهمیه بندی بنزین
آفتاب‌‌نیوز :

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم شورای اسلامی در توئیتی نوشت: اصلاح سهمیه بندی بنزین به نفع محرومین؛ طرح "سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار" بزودی اعلام وصول خواهد شد.

فعلا سهمیه بنزین یارانه‌ای به هر خودرو داده می شود و خانواده های فاقد خودرو( بیش از ۵۰% خانوارها) بهره‌ای از یارانه انرژی بنزین ندارند.

او این توئیت را با هشتگ کمیسیون بنزین منتشر کرد.

نماینده مردم تهران سپس در توئیت دیگری نوشت: در طرح جدید سهمیه‌ای متناسب با پیمایش به خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی اختصاص خواهد یافت. اگر کسی سهمیه خانوارهای خود را استفاده نکند،سهمیه باقی‌مانده از طریق سامانه‌های بانکی، قابل واگذاری به غیر است یا در پایان هر ماه از طریق کارت بانکی کالای ایرانی خرید نماید.

طرح متفاوت نماینده تهران برای سهمیه بندی بنزین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد خدا آخر عاقبت ما را با این تازه به دوران رسیده ها به خیر کند. درنهایت اگر هم طرحش جواب نداد میگویند انشا ا...نظرش خیر بوده مگر قبلی ها از مادر که زائیده شدند کارشناس بودند آنها هم همین مسیر را طی کردند؟
بیدل
|
United States of America
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
اینهم یه احمدی نژاد دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
فعلا دور دست ایناس!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین