کد خبر: ۶۵۶۸۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

ورود خودروهای سواری با پلاک سرزمین اصلی ممنوع شد

ورود خودورهای سواری با پلاک سرزمین اصلی به جزیره کیش از چهارشنبه چهارم تیر ممنوع شد.
آفتاب‌‌نیوز :

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته در کمیته ویژه نظارت بر کووید ۱۹، ظرفیت پذیرش ۵۰درصدی مسافر در شناورها و ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سرزمین اصلی به مقصد کیش تصویب شد. بر این اساس شناورهایی که به مقصد کیش فعالیت می کنند ضمن کاهش تردد با ظرفیت پذیرش ۵۰درصدی مسافر مجاز به ارائه خدمات می باشند. مصطفی خانزادی همچنین با تاکید بر ممنوعیت ورود خودروهای سواری با پلاک سرزمین اصلی به جزیره کیش اظهار داشت: ورود خودروهای سواری یاد شده به این منطقه از چهارشنبه چهارم تیر ممنوع است.

بر اساس تازه‌ترین آمار اعلام شده (۳۰ خرداد) در حال حاضر ۲۴۴ نفر با آزمایش مثبت در بیمارستان‌های استان هرمزگان بستری هستند.

با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر در استان هرمزگان و جزیره کیش، نماز جمعه این هفته در جزیره لغو شد. همین هفته گذشته بود که نماز جمعه پس از وقفه‌ای تقریبا سه ماهه دوباره از سر گرفته شد اما افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها باعث شد تا با تصمیم شورای سلامت کیش و همچنین شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان،‌ نماز جمعه برگزار نشود.

سخنگوی شورای سلامت کیش،‌ برای حضور در نقاهتگاه این جزیره، اعلام نیاز فوری برای حضور یک بهیار یا پرستار یا امدادگر کرده است.

شورای سلامت جزیره کیش در تازه‌ترین مصوبات خود محدودیت‌های تازه‌ای را برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده است. از جمله این که آغاز مجدد فعالیت مهدکودک‌ها به حالت تعلیق درآمده است و برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا و کنسرت ممنوع شده است. همچنین همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده‌اند و از انها خواسته شده اگر ارباب رجوعی از ماسک استفاده نکرده، به او خدمتی ارائه نکنند.

پس از فوت یکی از پرسنل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد، این بار یکی از کارکنان حمل‌ونقل شرکت عمران و خدمات بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین