کد خبر: ۶۵۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

۵ نفر از سرباندهای قاچاق مواد مخدر قبل از خروج از مرزهای کشور دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری ۵ نفر از متهمین سرباندهای قاچاق مواد مخدر قبل از خروج از مرزهای کشور در شهرستان جاسک توسط مرزبانان این استان خبر داد.
۵ نفر از سرباندهای قاچاق مواد مخدر قبل از خروج از مرزهای کشور دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین دهکی صبح امروز(اول تیرماه) با اعلام این خبر گفت: مرزبانان استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند ۵ نفر از سرباندها و سرشبکه های قاچاق مواد مخدر به کشور که به تازگی در بندرلنگه توسط مرزبانان این استان متلاشی شده بود، قصد خروج غیرمجاز از مرزهای خشکی کشور به مقصد کشور پاکستان را دارند.

وی افزود: این افراد که پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آن ها توسط مرزبانان استان متواری شده بودند، با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و تحت رصد قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان با تعقیب و مراقبت های نامحسوس از زمان خروج این افراد مطلع و با حضور در ایست و بازرسی"لیردف" در شهرستان جاسک، متهمین را با یک دستگاه خودروی سواری پارس شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دهکی در پایان گفت: افراد دستگیر شده به اتهام حمل و جابجایی ۸۸۸ کیلوگرم موادمخدر و همکاری با بانده های حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین