کد خبر: ۶۵۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۷
در پی اعتصاب نیشکر هفت‌تپه مطرح شد:

انتقاد شدید نماینده کارگران از دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «سهیلا جلودارزاده» عضو فراکسیون کارگری مجلس معتقد است چنانچه دولت برای سودجویی شکر وارد کرده، باید در پیشگاه خدا و نظام پاسخگو باشد.

نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص اعتصاب کارگران شرکت هفت تپه و نامه آنها به سازمان جهانی کار گفت: این اولین کارخانه‌ای نیست که به خاطر سیاست‌های نادرست تعطیل می‌شود و به اعتصاب کارگران منجر شده است.

جلودارزاده تصریح کرد: اگر دولت به خاطر ترس از تحریم، شکر وارد کرده است یا باید به قیمت کارخانه‌ای عرضه می‌کرد و یا ذخیره می‌کرد و در هنگام تحریم از آن شکر استفاده می‌شد.

وی اظهار داشت: چنانچه دولت برای سودجویی شکر وارد کرده باید در پیشگاه خدا و نظام پاسخگو باشد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه «دولت باید مشکل واردات را حل کند»، گفت: این همه کالاهای چینی که بی‌رویه وارد شده باعث ورشکستگی بسیاری از کارخانه‌ها و بیکار شدن کارگران شده است.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تاکید کرد: اگر برخی کارخانه‌ها بی‌سرو و صدا به کار ادامه می‌دهند به دلیل وام‌هایی است که دولت در اختیار آنها قرار داده و این وامها به منزله یک مسکن هستند که با انباشته شدن بدهی‌ها هنگام بازپرداخت دچار مشکل خواهند شد.

جلودارزاده افزود: وقتی سیاست ما در واردات غلط است، چنین روزهایی را در نظر نمی‌گیریم. وقتی واردات 48 برابر شده و شاهد اقدامات انتحاری دولت در مورد اقتصادهستیم، بیش از این نمی‌توان انتظاری داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین