کد خبر: ۶۵۶۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

معمای جسد سوخته زن 30ساله در کنار بزرگراه

ساعت ۱۰:۱۰ صبح پنجشنبه گذشته مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی در انتهای بزرگراه باقری خبر داد. با اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل پایتخت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.
معمای جسد سوخته زن 30ساله در کنار بزرگراه
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که محل کشف جسد، پاتوق معتادان خیابانی بوده است. مردی که جسد را پیدا کرده بود به مأموران کلانتری ۱۳۶ تهرانپارس گفت: با خودروام در بزرگراه می‌رفتم که بنزین خودروام تمام شد می‌خواستم از خودروهای عبوری بنزین بگیرم، اما ظرف نداشتم به همین خاطر به‌دنبال پیدا کردن ظرف به سمت حاشیه بزرگراه رفتم و در جست و جو بودم که ناگهان با جسد سوخته‌ای مواجه شدم.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که جسد متعلق به زنی حدود ۳۰ تا ۳۵ ساله است و از زمان مرگ بیش از ۴۸ ساعت می‌گذرد. زن جوان لباس‌های بیرون به تن داشت و از آنجایی که دو گردنبند و انگشتر طلای او سرقت نشده بود فرضیه جنایت به خاطر سرقت رنگ باخت.

در تحقیقات میدانی چند پوکه فشنگ و تکه‌ای از اسلحه کلت کمری شکسته پیدا شد. واحدی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد. همچنین فشنگ‌ها و تکه شکسته اسلحه به آزمایشگاه فیزیک جنایی منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین