کد خبر: ۶۵۷۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

راهکارهای پیشگیری از مداخلات خانوادگی در ازدواج دختربچه کرمانی

راهکارهای پیشگیری از مداخلات خانوادگی در ازدواج دختربچه کرمانی اندیشیده شد
راهکارهای پیشگیری از مداخلات خانوادگی در ازدواج دختربچه کرمانی
آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: با ورود این معاونت و دستور مستقیم رییس دادگاه عمومی فهرج موضوع اختلاف خانوادگی ناشی از مداخلات غیرمعقول و غیرقانونی بستگان دختر ۱۲ ساله برای ازدواج با فردی که علاقه‌ای به وی ندارد، در دستور کار فوری دادگاه عموی این شهرستان قرار گرفت.

سید مهدی قویدل روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در این رابطه با احضار طرفین و صدور دستورات قضایی لازم برای مداخله فوری مشاورین و مددکاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره بهزیستی راهکارهای لازم برای حل موضوع و جلوگیری از تنش های بعدی و ورود آسیب به این خانواده اتخاذ شد.

وی با اشاره به طرح شایعات بی اساس درباره ازدواج اجباری دختر ۱۲ ساله کرمانی، خاطرنشان کرد: بر اساس سنت های خانوادگی، برخی اختلافات و مداخلات نا به جایی برای ازدواج یک دختر انجام شده بود که با پیگیری قضایی این موضوع رفع شده است.

قویدل ضمن تشکر از هوشیاری و دقت کاربران فضای مجازی از رسانه های استان کرمان به ویژه کاربران شبکه های مجازی مبتنی بر تلفن همراه خواست با رعایت اخلاق و انصاف، ضمن اطلاع رسانی موارد صحیح و قانونی، از دامن زدن به شایعات بی اساس و خدشه وارد کردن به امنیت روانی جامعه خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین