کد خبر: ۶۵۷۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

مصباحی مقدم: اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ وضعیت خوبی ندارند

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت‌: پایین آمدن رأی مردم در اسفند ۹۸ نوعی واکنش به عملکرد دولت فعلی و مجلس قبلی بود. البته شاید عوامل دیگری هم باعث شد مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم پایین بیاید.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز، در این ‌باره اظهار داشت: این صحیح نیست که عده‌ای از فردای انتخابات اسفندماه سعی دارند چنین وانمود کنند که مردم رأی ندادند. بله، توقع این بود که مردم در انتخابات مجلس مشارکتی بالای ۵۰ یا ۶۰ درصد داشته باشند که آمار ۴۲ درصد به ثبت رسید. بنابراین نمی‌شود گفت مردم رأی ندادند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: پایین آمدن رأی مردم در اسفند ۹۸ نوعی واکنش به عملکرد دولت فعلی و مجلس قبلی بود. البته شاید عوامل دیگری هم باعث شد مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم پایین بیاید. به هر حال جامعه به اتفاق‌ها واکنش نشان می‌دهد و بر اساس آنچه اتفاق می‌افتد، تصمیم به رأی دادن یا رأی ندادن می‌گیرد.

مصباحی مقدم: اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ وضعیت خوبی ندارند

او همچنین تصریح کرد: درباره اینکه چه کاری لازم است انجام شود تا مردم در انتخابات ۱۴۰۰ رأی‌های زیادی به صندوق بریزند باید گفت، مجلس یازدهم در این یک‌ سالی که تا روز انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است باید با تمام توان قدم‌های خوبی بردارد و همچنین تصمیم‌هایی مناسب بگیرد تا بلکه از این طریق اعتمادسازی کند و مردم بیشتری برای رأی دادن ترغیب شوند.

نماینده ادوار مجلس همچنین با توجه به شرایط جریان اصلاحات افزود: بسیاری از اصلاح‌طلبان هم در تحلیل‌هایشان اذعان دارند، برای انتخابات ۱۴۰۰ موقعیت و شرایط مناسبی ندارند چه رسد به اینکه بخواهند کاندیدا هم معرفی کنند. به هر حال آنچه مهم است اینکه مردم به صورت عمومی هر اتفاقی که در پایان دوره مجلس و دولت رخ بدهد،‌ در انتخابات واکنش خودشان را نسبت به شرایط پیش‌آمده نشان می‌دهند. حتماً در این چند سال اتفاق خوبی نیفتاده است که مردم در اسفند سال گذشته تصمیم گرفتند در انتخابات مشارکت نکنند.

غلامرضا مصباحی‌مقدم در پایان صحبت‌هایش گفت: در پایان باز هم تاکید می‌کنم، اینکه گفته می‌شود مردم در انتخابات اسفند رأی ندادند غلط و غیرواقعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
1
دیگه نمایش اصلاح طلب واصولگرا تموم شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
برادر! وضع و وزن شما چقدر است؟ در انتخابات یکطرفه دوم اسفند معلوم شد که شما در کجای میدانی؟ لطفا از خودت بگو. دیگران را به حال خود واگذار!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین