کد خبر: ۶۵۷۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

شناسایی ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل شناسایی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا رضایی بنا عنوان کرد: در حال حاضر ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که نشان دهنده افزایش بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته در این بخش است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل شناسایی شده که از این تعداد ۱۱ نفر از اردبیل، یک نفر مشگین شهر و دو نفر از خلخال است که در بیمارستان فاطمی و بیمارستان تروما اردبیل بستری هستند.

شناسایی ۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که نسبت به دیروز کاهش نسبی در این خصوص مشاهده می‌شود.

رضایی بنا تاکید کرد: همچنان توصیه ما به مردم استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده است به طوری که مردم باید سعی کنند حتی بدون ماسک بیرون از خانه نیایند چرا که خطر ابتلا به بیماری کرونا بسیار جدی است.

وی از رسانه‌ها و مسئولین اجرایی خواستار فرهنگ‌سازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و افزود: مسئولین در زمینه فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مخصوصاً در ادارات همت کنند و مردم نیز برای حفظ جان خود و عزیزانشان در رعایت توصیه‌های بهداشتی کوتاهی نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین