کد خبر: ۶۵۷۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

پسر ۹ ساله در زاینده‌رود غرق شد

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدن پسری ۹ ساله در رودخانه زاینده‌رود در محدوده پارک ناژوان این شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد کاوه آهنگران شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: حادثه غرق شدن این کودک حدود ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز گزارش شد و نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان‌اینکه این حادثه در نزدیک باغ پرندگان در منطقه پارک ناژوان اتفاق افتاد، گفت: این کودک توسط نیروهای امداد و نجات غواصی از رودخانه خارج شد اما علائم حیاتی نداشت و بدلیل خفگی، فوت کرده بود.

پسر ۹ ساله در زاینده‌رود غرق شد

کاوه آهنگران با تاکید بر ممنوع بودن شنا در زاینده‌رود تصریح کرد: این روزها جریان و حجم آب در زاینده‌رود کاهش یافته است اما عده‌ای فریب این موضوع را می‌خورند و وارد رودخانه می‌شوند در حالی که همین میزان کم آب نیز می‌تواند خطرآفرین باشد و خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

پارک جنگلی ناژوان یکی از مراکز تفریحی و گردشگری کلانشهر اصفهان است که رودخانه زاینده‌رود از میان آن عبور می‌کند.

خروجی سد زاینده‌رود با پایان توزیع آب برای کشاورزی از چهاردهم خرداد امسال کاهش یافت و میزان حجم آب در رودخانه کمتر شد.

مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز تاکید کرده است که شنا و آب تنی در منابع آبی استان یعنی رودخانه‌ها، سدهای مخزنی و استخرهای ذخیره آب و کشاورزی بصورت مطلق ممنوع است.

از ابتدای فروردین تاکنون حدود ۳۲ حادثه غرق شدگی در استان اصفهان گزارش شده است که بر اثر آن ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سال گذشته نیز بر اساس آمار پزشکی قانونی اصفهان، ۹۳ نفر(شامل ۸۰ مرد و ۱۳ زن) بر اثر غرق‌شدگی در این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به سال ۹۷ حدود ۷۸ درصد افزایش داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین