کد خبر: ۶۵۸۰۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
جان باختگان کرونا در ایران به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید

آمار کرونا در ایران، ۷ تیر ۹۹/ شناسایی ۲۴۵۶ بیمار و ۱۲۵ فوتی جدید

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۳۹ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

آمار کرونا در ایران، ۷ تیر ۹۹/ شناسایی ۲۴۵۶ بیمار و ۱۲۵ فوتی جدید

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۸۰ هزار و ۶۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۹۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون یک میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۴۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا و بستری به کووید ۱۹ را داشته و در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری گفت: به مردم توصیه می‌کنیم که همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. سالمندان، افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و خانم‌های باردار تا حد امکان از منازل خارج نشوند. پویش مردمی استفاده از ماسک نیز با هشتگ #من_ماسک_می‌زنم از امروز آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
جالب اینه هنوز آمارا رو هم کمتر عنوان میکنن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
یعنی بجز این ۱۱ استان که نام بردید
۲۰ استان دیگه سفیدند قرمزند یا زرد
این چه طرز اطلاع رسانی است آمار استانها را که نگفتید حداقل وضعیت تمام استانها را به تفکیک مشخص کتید انگار استانهای دیگه کرونا ندارند!؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین